Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*snip*

 

Det beste med å bytte mellom Android-modeller, er at alt lagres på nettet. Så man trenger ikke å overføre kontakter, epost, kalender, osv. Alt er tilgjengelig etter første gangs oppstart!

 

 

Fatter ikke dette med at noen sier at alt lagres på nettet, eneste jeg får opp når jeg går inn på htc sense kontoen min er det dashboardet som KUN er noe om man mister mobilen... hvordan i alle dager får dere til dette?

 

 

Gega

 

Regner med han snakker om synkronisering mot Google (GMail)-kontoen, siden Samsung ikke har HTCSense.com ;)

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

*snip*

 

Det beste med å bytte mellom Android-modeller, er at alt lagres på nettet. Så man trenger ikke å overføre kontakter, epost, kalender, osv. Alt er tilgjengelig etter første gangs oppstart!

 

 

Fatter ikke dette med at noen sier at alt lagres på nettet, eneste jeg får opp når jeg går inn på htc sense kontoen min er det dashboardet som KUN er noe om man mister mobilen... hvordan i alle dager får dere til dette?

 

 

Gega

 

Regner med han snakker om synkronisering mot Google (GMail)-kontoen, siden Samsung ikke har HTCSense.com ;)

 

 

Aha ja... selvsagt, det er jo ikke bare HTC som har android :blush: , så da er det bare tilgjengelig for de av oss som bruker google gmail, eller kan man velge å bare ha kontakter liggende som backup der?

 

 

Gega

Lenke til kommentar

Du kan fint lage deg en google-konto (GMail), og velge å ikke benytte deg av e-posttjenesten (ikke gi mailadressen til noen).

Da kan du bruke den kontoen på telefonen og få til synkronisering av kontakter.

 

Vær obs på at kontaktene må være av typen "Google" på telefonen.

Og dersom du liker gode bilder av kontaktene dine, så komprimerer Google kontaktbildene til 64x64 pixels :(

Lenke til kommentar

*snip*

 

Det beste med å bytte mellom Android-modeller, er at alt lagres på nettet. Så man trenger ikke å overføre kontakter, epost, kalender, osv. Alt er tilgjengelig etter første gangs oppstart!

 

 

Fatter ikke dette med at noen sier at alt lagres på nettet, eneste jeg får opp når jeg går inn på htc sense kontoen min er det dashboardet som KUN er noe om man mister mobilen... hvordan i alle dager får dere til dette?

 

 

Gega

 

Regner med han snakker om synkronisering mot Google (GMail)-kontoen, siden Samsung ikke har HTCSense.com ;)

 

 

Aha ja... selvsagt, det er jo ikke bare HTC som har android :blush: , så da er det bare tilgjengelig for de av oss som bruker google gmail, eller kan man velge å bare ha kontakter liggende som backup der?

 

 

Gega

Ja, det var synking mot Google jeg mente. I tillegg blir det jo på (noen) nyere Android-versjoner tatt backup av diverse innstillinger også (Innstillinger -> Personvern). Og med AppBrain gikk innstalleringen av apps kjapt! Og programmer kjøpt på Android Market følger jo kontoen :thumbup:

 

Angående htcsense.com har jeg (med flere) akkurat samme problem som deg. Kun Dashboard er tilgjengelig. Har slettet konto på nett og mobil flere ganger uten hell. HTC Support sier at siden er "work in progress", så smører meg med tålmodighet. Muligheten til å sende SMS fra htcsense.com er noe som pirret min nysgjerrighet ved lansering.

Endret av raymonderi.no
Lenke til kommentar

Jeg fikk akkurat vite at jeg neppe ser noe til min Desire HD før neste år.

 

Grunnen er at den er bestilt gjennom jobben hos Telenor, og Telenor (eller en samarbeidspartner/leverandør) skal "brande" og pakke om de som Telenor kan selge med subsidiering.

 

Dette skjer mens Komplett, og en rekke andre butikker har hundrevis (og titalls) Desire HD tilgjengelig. Frustrerende. God Jul!

 

(Telenor.no har ubekreftet 21.12, så kan jo leve i håpet, men tror ikke jeg gidder flere skuffelser nå).

Lenke til kommentar

Jeg fikk akkurat vite at jeg neppe ser noe til min Desire HD før neste år.

 

Grunnen er at den er bestilt gjennom jobben hos Telenor, og Telenor (eller en samarbeidspartner/leverandør) skal "brande" og pakke om de som Telenor kan selge med subsidiering.

 

Dette skjer mens Komplett, og en rekke andre butikker har hundrevis (og titalls) Desire HD tilgjengelig. Frustrerende. God Jul!

 

(Telenor.no har ubekreftet 21.12, så kan jo leve i håpet, men tror ikke jeg gidder flere skuffelser nå).

 

Telenor fikk inn 100+ den 17.12 og har nå 50+ igjen.

Edit: Nettbutikk Privat

Endret av deepstar
Lenke til kommentar

Fra Androidforums:

 

"Kindly note that some services for newer users were temporarily suspended due to some performance issues. Full functionality will be offered to all customers shortly.

 

Sincerely,

 

Alexandra

 

HTC"

 

Det kan da ikke være så inn i grønnjævlig vanskelig å legge det ut på den samme fuckings websiden.

Må si jeg lurer i blant på om HTC-support er en gjeng hjernesakadde personer. Det er ikke riktig at vi skal behøve å lese oss til slikt på et forum.

/frust

Lenke til kommentar

Da var DHD bestilt. Klarte å drukne min HD2 i bensin idag (ikke spør åssen) Så da ble dette logisk valg mtp HD2 koster 900,- mer enn DHD med samme abo. fra Netcom :O

Det var vel en jobbtelefon som du ønsket sterkt skulle bli utsatt for et uhell. Slike ønsker har en tendens til å bli selvoppfyllende. :)

 

Nei det var nok desverre min egen tlf. Den ligger til tørk på olje radiatoren nå. Den fungerer bortsett fra at skjermen har fått "3D effekt" hehe.

Lenke til kommentar

Fra Androidforums:

 

"Kindly note that some services for newer users were temporarily suspended due to some performance issues. Full functionality will be offered to all customers shortly.

 

Sincerely,

 

Alexandra

 

HTC"

 

Det kan da ikke være så inn i grønnjævlig vanskelig å legge det ut på den samme fuckings websiden.

Må si jeg lurer i blant på om HTC-support er en gjeng hjernesakadde personer. Det er ikke riktig at vi skal behøve å lese oss til slikt på et forum.

/frust

 

Er sikkert serverne som ikke tåler presset, så de driver sikkert med å oppgradere. Men ja, jeg oppfatter også HTC-support som en mindre intelligent gruppe.

Lenke til kommentar

Jeg har fått min også. Det er vondt å sammenligne amoled-skjermen til min gamle desire mot den nye desire HD..........

 

 

Det er like vondt å sammenligne skjermen til DHD med iPhone4 også, forskjellen er som natt og dag i iPhone4`s favør :dribble:

 

 

 

Gega

 

Har akkurat henta min HD nå, og den er faktisk veldig blass og kjedelig i fargene når jeg sammenligner med min gamle Desire som har Amoled..

 

Faktisk er forkskjellen såpass framtredende at jeg vurderer nesten å beholde den gamle og bare selge den nye...

Lenke til kommentar

Da var DHD bestilt. Klarte å drukne min HD2 i bensin idag (ikke spør åssen) Så da ble dette logisk valg mtp HD2 koster 900,- mer enn DHD med samme abo. fra Netcom :O

Det var vel en jobbtelefon som du ønsket sterkt skulle bli utsatt for et uhell. Slike ønsker har en tendens til å bli selvoppfyllende. :)

 

Nei det var nok desverre min egen tlf. Den ligger til tørk på olje radiatoren nå. Den fungerer bortsett fra at skjermen har fått "3D effekt" hehe.

Uffda, Kondolerer. Elektronikken tåler nok bensinen reltaivt bra, men det er verre med skjerm og diverse isolasjonsmaterialer inkludert lakk og plast.

Lenke til kommentar

Hei, har akkurat fått meg en DHD, er ny når det gjelder android. Har hatt div win.mob fra HTC før.

Har et par ting som jeg lurer på:

1: Hvordan er holdbarheten på skjermen? Blir det fort riper i den? Bør man ha på beskyttelses film, og isåfall hvilken er best?

 

2: Er det et program, tilsvarende "Taskmanager" slik at man kan se hvilke programmer som kjører?

 

3: Når man har åpnet f.eks Facebook, og skal lukke denne. Holder det da at men bare trykker på tilbake pilen på telefonen, eller vil programmet da fremdeles gå i bakgrunnen?

 

3: Hvilke apper anbefales til DHD? (Er ønskelig med Navi, converter(måle-enheter), multimedia.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...