Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Er det noen som har testet GPS-programmet som ligger i telefonen? Er det greit nok, eller overgås det av Google Maps?

 

God nyhet om sistnevnte: http://www.dinside.no/857891/spar-penger-med-nye-google-maps

 

Kan lastes ned og brukes gratis.

 

Skal være det samme GPS programmet på DHD som på min Desire Z, og det funker greit nok det. Kart for Norden og Tyskland ligger allerede inne, norsk stemme osv.

Kan kjøres i offline modus, så du ikke trenger å være koblet til nett/mobil nett for å bruke det.

 

Google MAPS krever at du alltid er på nett, en kjøretur på ca 20 KM laster ned litt over 2 MB med data via Google Maps. Har testet det i bilen noen ganger.

Så har du begrensning (slik som jeg har den latterlige 100MB grensen hos Tele2) går fort tom om jeg skulle bruke Google Maps.

Og da snakker vi ikke om street view etc...kun kart. Street View vil jeg ikke en gang tenke på hvor mye data den trenger.

 

Takk!

 

Men les artikkelen jeg lenker til over. Ser ut til at Google Maps kan bli en god konkurrent til HTC-programmet, siden det også kan lastes ned i en utgave som er rett rundt hjørnet (ifølge artikkelen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Symbolene/bokstavene betyr følgende (raskeste hastighet øverst):

H = Super-3G

3G = "vanlig" 3G

E = EDGE

G = GPRS

 

Hvis du har slått av datatrafikk, skal det ikke være noe symbol. Mulig den går på når du sender/mottar MMS ja. På noen (Android) telefoner må du skru av wifi for å kunne bruke MMS. Pilene "lyser" kun når telefonen bruker datatrafikk.

 

Ja, den mobile nettverk er skrudd av. Det som er rart at symbolen forsvant aldri. Hadde ikke fått mms på noen timer. Men siden de pilene ikke lyser så er det samma F. Det var det jeg skulle få bekreftet :) Og den forsvant etter restart ^^

Lenke til kommentar

Aha, jeg var ikke klar over at det følger med et minnekort. Bestilte nettopp DHD. Hvilken klasse er det som følger med?

 

Gidder ikke å åpne Desire Z telefonen min for å se, men garantert bedre kort enn det du så på.

Står kun dette på komplett på Desire HD telefonen:

Også inkludert microSDHC - 8 GB

 

Uansett du har ca 10 GB med plass uten å gjøre noen oppgraderinger, siden DHD telefonen som mine Z versjon har 1.5 GB med internt lagringsminne i tillegg til eventuelle microSD kort.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Er det mulig å oppgradere DHD til android 2.3?

 

 

Elkjøp sier forøvrig at 15.12 er "bekreftet" leveringsdato:p

 

Elkjøp hadde også 9/12 som helt spikret leveringsdato, når de så ble "utsolgt" for dette partiet flyttet de datoen lengre fram for så å bli "utsolgt" igjen og så var de en stund uten leveringstid mens de nå igjen har kommet tilbake med 15/12. Hvor mange som enda venter på 9/12 er uvisst, så jeg ville ikke satset på å bestille nå og regne med leveranse fra 15/12.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...