Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har kjøpt veske/lomme til sin DHD? Mener at elkjop hadde, men fant ingen idag... Tenkte på f eks svart skinn fra HTC.

 

Skinnveske blir fort i største laget når du samtidig ikke har tilgang til skjermen eller alle portene. Jeg bruker selv en OtterBox Commuter som jeg er svært fornøyd med. Den er kombinert med et tynt silikon deksel og et ytre plastikkskjold. Er helt fantastisk og kan absolutt anbefales! Tør påstå at det ikke finnes et bedre deksel til Desire HD enn denne :)

Lenke til kommentar

Hm, tenker å bestille fra komplett om jeg ikke finner noen andre steder. Har ikke tid til å vente på ei pakke fra utlandet osv. Og det blir ikke silikon deksel. Det er 100%. Noen butikker som har veske på lager/i butikken? Oslo/akershus? DHD ligger hjemme og venter. Gleder meg som en kid til å åpne pakka :)

Lenke til kommentar

 

HTC Messenger veska er også veldig populær og mange skriver at den er blant de beste for Desire HD.

 

 

 

 

Takk!

 

Denne var nice, er det slik at man kan åpne den og bruke skjermen (tlf) uten å ta den ut av Case'en? Fant liksom ikke noen veldig gode bilder av den "åpen" :p

 

Hvor er det greiest å handle den?

 

 

Edit: Ser ikke ut til at den kan brukes i Case'en, så da er den første du linker til like grei, men vet jeg kommer til å være sløv med å legge den i Case'en etter hvert bruk..

 

26421_L_12215.jpg

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Nei, har ikke det.

 

Er i tvil om de har sendt den til meg, men igjen, de kan jo ha gjort det om de ikke gir ut sporingsnummer.

 

Skal være sendt om du har fått faktura, var ihvertfall det de sa til meg. Får bare håpe jeg får den i løpet av uken en gang.

Endret av Ewie
Lenke til kommentar

Nei, har ikke det.

 

Er i tvil om de har sendt den til meg, men igjen, de kan jo ha gjort det om de ikke gir ut sporingsnummer.

 

Skal være sendt om du har fått faktura, var ihvertfall det de sa til meg. Får bare håpe jeg får den i løpet av uken en gang.

 

Jeg betalte med en gang, og samtidig bestilte hakket før de andre jeg har lest om på forumet her, så litt kjipt om den ikke er innom før helga :p

 

Men den igjen, nå har jeg ventet siden sommeren, så spiller liten trille ;)

Lenke til kommentar

Jeg betalte med en gang, og samtidig bestilte hakket før de andre jeg har lest om på forumet her, så litt kjipt om den ikke er innom før helga :p

 

Men den igjen, nå har jeg ventet siden sommeren, så spiller liten trille ;)

 

Jeg betaler ikke før jeg har telefonen i hånden min, rett og slett av dårlig erfaring med akuratt det :) Bestilte den 3. november fra abbo, men avbestilte og bestilte den heller hos elkjøp i midten av november :yes:

 

Begynner nesten å bli litt utålmodig. Flere av mine venner fikk sin HD i helgen fra Netcom og er utrolig kjipt å bare se de leke med de :(

Lenke til kommentar

Bestilte hos Elkjøp den 24/11 med da utsending den 9. desember. Sendte de en mail i kveld bare for å forsikre meg om at den faktisk blir sendt i morgen. Svaret jeg fikk var at de fikk inn telefoner den 15/12, så her blir det nok avbestilling fra Elkjøp hvis Dustin klarer å levere tidligere, noe som enda er uvisst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...