Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Eg bestilte meg Desire HD'en fra elkjøp på onsdag, men lurer litt på hva de egentlig holder på med.

 

Eg satt onsdags kveld og så på mobilen på elkjøp, til 4 690kr, men da eg oppdaterte siden var den plutselig 3990kr (+/- noen kroner, husker ikke nøyaktig), og det ble også oppdatert til "Kun 1stk per person". Sto at den kom på lager og skulle bli sendt 09.11.2010.

 

Ble ganske overasket, så eg bestilte med en gang, alt var vellykket, og fikk ett nummer på bestillingen.

Ble så overasket av prisen at eg glemte å logge inn og alt slikt, bare bestilte, så har ikke noe "ordrehistorikk".

 

Fikk aldri noe mail på at ordren er mottatt og vil bli behandlet, slik som man pleier. (Har sjekket at mailen var riktig)..

 

Prisen gikk opp igjen til 4 690kr etter noen timer, og nå står det at de kommer den 14.11.2010 istedenfor 09, og de har skrevet:

"PS: Alle restordre blir sendt ut fra vårt lager 14. desember!"

 

Hva mener de med dette? De kan nok ikke gå tilbake på salget når ordren ble godkjent med betaling fra kort, men lurer litt på hva de holder på med...

 

(Jeez... dette ble en lang post..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...men lurer litt på hva de holder på med...

 

Så noe lignende hos FotoVideo da jeg skulle kjøpe kamera i vår. Etter å ha lest litt nærmere viste det seg at den var en utstillingsmodell. Sikkert i god stand, men ikke "jomfru" ;-) Et par uker senere kom prisen ned på nye kameraer også.

 

Kanskje telefonen din også er litt brukt...

Lenke til kommentar

...men lurer litt på hva de holder på med...

 

Så noe lignende hos FotoVideo da jeg skulle kjøpe kamera i vår. Etter å ha lest litt nærmere viste det seg at den var en utstillingsmodell. Sikkert i god stand, men ikke "jomfru" ;-) Et par uker senere kom prisen ned på nye kameraer også.

 

Kanskje telefonen din også er litt brukt...

Tenkte på det, men tror ikke det er en demo/brukt vare.. Sto at de får den inn 09, og brukte varer legger de som oftest ikke inn før de har de.

Endret av RedgyK
Lenke til kommentar

Da ringte jeg Chess igjen. De beklaget styret som har vært, og ga meg faktisk kompensasjon for dette. Fikk snakket med Moobi direkte, da Moobi ikke hadde svart på mailer sendt fra Chess ang min bestilling. Akkurat slike ting må jo være frusterende for Chess også...

 

Nå er i hvertfall telefonen sendt, og befinner seg nå på omlastingsterminal i Sarpsborg. Da har jeg den enten i dag eller i morgen. Forrige sending hadde vært en feil ved at det kun kom et garantibevis uten telefon. Krysser fingrene på at den kommer i dag.

 

Så i og med at Chess ga kompenasjon og beklaget bryderiet (som faktisk de er litt uskyldig i....Moobi.... :cry: ), så er inntrykket av Chess rettet opp.

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

Da ringte jeg Chess igjen. De beklaget styret som har vært, og ga meg faktisk kompensasjon for dette. Fikk snakket med Moobi direkte, da Moobi ikke hadde svart på mailer sendt fra Chess ang min bestilling. Akkurat slike ting må jo være frusterende for Chess også...

 

Nå er i hvertfall telefonen sendt, og befinner seg nå på omlastingsterminal i Sarpsborg. Da har jeg den enten i dag eller i morgen. Forrige sending hadde vært en feil ved at det kun kom et garantibevis uten telefon. Krysser fingrene på at den kommer i dag.

 

Så i og med at Chess ga kompenasjon og beklaget bryderiet (som faktisk de er litt uskyldig i....Moobi.... :cry: ), så er inntrykket av Chess rettet opp.

 

Virkelig synd Chess bruker Moobi, men når bestilte du?

Lenke til kommentar

Eg ringte elkjøp nå for å sjekke om min også hadde blitt sendt.

 

Han sa bare at mobilen kom ut 9., så den blir jo ikke sendt før det. Så sa eg at andre hadde fått den sendt idag, samme svar.

Så ba eg han søke på ordrenummer sånn at eg hvertfall kunne få status, men da sa han at han hadde søkt på det.. Og eg hadde ikke engang gitt det til han enda.

 

Han søkte nok bare på mobilvarenummeret, og kunne ikke gjøre noe annet en å fortelle at den ble gitt ut 9.

 

Trodde de hadde folk som visste litt hva de gjorde på supporten..

Lenke til kommentar

Jeg bestilte min torsdags morgen og betalte 3995 kr. Da jeg bestilte stod det at denne skulle sendes fra lager 9/12-2010.

 

Jeg har sendt to like mailer til elkjøp og har fått to ulike svar:

 

"Du ligger høyt på ventelisten og som vi kan se vil din telefon bli sendt ut 9.12. Neste parti kommer inn 12/12 og hvis det er noen resterende blir dette den 14/12. "

 

"Leveringsdatoen jeg får fra HTC er den 13.12. Denne datoen er ubekreftet og vi vil derfor holde deg fortløpende oppdatert."

 

------------------------------------

Noen som kan anbefale vesker eller lignende til DHD? PO S550(den orginale)?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte min HD fra Elkjøp med bestillingsdato: 01.12.2010 kl.21:41, til den nette sum av 3995,-

 

Har, som flere andre her, sett at både pris og dato har endret seg på to dager (når jeg skriver dette står det at varen sendes ut fra deres lager 15.12.10, i motsetning til 09.12.10, som var oppgitt utsendelsesdato da jeg bestilte.

 

Av ren nysgjerrighet ringte jeg support i dag og fikk vite at de som bestilte med utsendelsesdato 09.12.10, kan forvente å få telefonen sendt den dagen. Samme prinsippet gjelder de som bestilte med forventet leveringsdato 12/13/14/15.12.10.

 

Men jeg ser jo at folk får høre forskjellige historier hele tiden, sa man kan vel anta at Elkjøp ikke vet helt selv, og i tillegg sender ut litt i hytt og gevær når de først får inn noen telefoner.

 

Har forøvrig inne en bestilling inne hos Chess også (bestilt 12.11.10), og kommer til å la den stå til jeg evnt. får melding fra Elkjøp om at telefonen er sendt;)

Endret av borgermeister
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan Elkjøp har har bestemt hvem som får den tidligere enn de andre..

Den åpenbare løsningen er jo å sende først til de som bestiller først, men det virker ikke som de har gjort det med utsendingen av disse telefonene.

 

Får satse på at den blir sendt den 09., om ikke blir det vel 12,13 eller 14.

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan Elkjøp har har bestemt hvem som får den tidligere enn de andre..

Den åpenbare løsningen er jo å sende først til de som bestiller først, men det virker ikke som de har gjort det med utsendingen av disse telefonene.

 

Får satse på at den blir sendt den 09., om ikke blir det vel 12,13 eller 14.

 

Ikke lett å si hvordan de organiserer (eller ikke organiserer;) utsendelsene. Men har lest om flere som har fått telefonen fra elkjøp helt plutselig, mange dager før opprinnelig leveringsdato, så vi får krysse fingrene ;)

 

 

EDIT: ...og der kom beskjeden:

 

Forhåndsbestilling av HTC Desire HD eller HTC Desire Z

På grunn av ubekreftet lanseringsdato er forhåndsbestilling på HTC Desire HD og HTC Desire Z midlertidig stanset. Vi beklager selvsagt for dette og kommer tilbake med mer info.

-www.elkjop.no

 

Så spørs det om dette påvirker oss som bestilte før meldingen kom.

Endret av borgermeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...