Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Veldig bra episode! Ser ut som om de endelig kommer seg til fengselet tidlig i neste sesong, og da får vi forhåpentligvis hendelsesforløpet fra tegneserien også!

Å neida, de skal nok ronke i de ruinene i enda noen sesonger ;)

 

Likevel en flott episode må jeg si, helt klart en høydare. Selv om skuespillet til den shitkiden fortsatt går meg på nervene. Og hvor i satan fikk Hersel all ammoen ifra, IDKFA?

 

Nå gleder jeg meg bare til en ny sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva var greie med at samuraien hadde to walkers med seg? Var det bare for å virke badass eller hadde de en funksjon`Flott at Rick avslørte at alle var smitet også, da kan vi legge den diskusjonen død.

 

 

Zombiene hun hadde med seg gjør at hun er ikke tiltrekker særlig med oppmerksomhet fra andre walkers.

 

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig denne serien tar seg opp, for nå er kvaliteten så lav at jeg knapt bryr meg om å følge med.

 

Du er misfornøyd med finalen?

 

Jeg vet det blir litt feil å klage på noe jeg ikke betaler for, men det virker som om bakgrunnslyden (gresshoppene bl.a.) er alt for høy, og senkes kun under dialoger. Hvem står bak dette?

Lenke til kommentar
Du er misfornøyd med finalen?

Ja. Jeg likte dog veldig godt de første to minuttene, det var en godt produsert sekvens.

 

Fra hukommelsen hendelser jeg syntes var unødvendige eller påtvunget:

-Hysterisk mamma som ville ut og lete etter Carl

-Hele sekvensen hvor de kjørte frem og tilbake og skjøt zombier

-Han som kjørte RV-en som mistet livet i seriens mest bortkastede dødsfall (parkerte midt inni zombie-gjengen bare for at Carl skulle kunne bruke stigen til å komme seg ned fra taket?)

-Hershel som stadig bytter mellom "vi må overleve og redde barna" til "jeg skal beskytte gården med livet og hagla"

-Hele "det viktigste er at du beskytter sønnen din" argumentet. Carl er den minst verdifulle i hele gjengen.

-Hvordan T-dog plutselig ville rømme til kysten

-"Kan du bruke våpen?", "Ja jeg er oppvokst på en gård"-samtalen

-Og til slutt hvor forferdelig noen syntes det var at Rick ikke hadde fortalt at alle allerede var smittet

  • Liker 6
Lenke til kommentar

-Hysterisk mamma som ville ut og lete etter Carl

-Hele "det viktigste er at du beskytter sønnen din" argumentet. Carl er den minst verdifulle i hele gjengen.

-Hershel som stadig bytter mellom "vi må overleve og redde barna" til "jeg skal beskytte gården med livet og hagla"

 

Er det nå jeg skal komme med motargumenter som «men de er sikkert i en sjokklignende tilstand, de tenker ikke logisk!»? Jeg kan forstå at du mener Carl er den minst verdifulle i hele gjengen, men du hadde ikke forventet at de bare forlot ham?

 

 

-Hele sekvensen hvor de kjørte frem og tilbake og skjøt zombier

-Hvordan T-dog plutselig ville rømme til kysten

-"Kan du bruke våpen?", "Ja jeg er oppvokst på en gård"-samtalen

-Og til slutt hvor forferdelig noen syntes det var at Rick ikke hadde fortalt at alle allerede var smittet

 

Samme «motargument» som over kan egentlig brukes her, ihvertfall på de to nederste punktene.

 

 

-Han som kjørte RV-en som mistet livet i seriens mest bortkastede dødsfall (parkerte midt inni zombie-gjengen bare for at Carl skulle kunne bruke stigen til å komme seg ned fra taket?)

 

Her er jeg enig. Jeg var sikker på at Rick og Carl kom til å klatre ned gjennom en luke i taket, og kjøre i sikkerhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg kan forstå at du mener Carl er den minst verdifulle i hele gjengen, men du hadde ikke forventet at de bare forlot ham?

Det jeg refererte til var Hershel som mente at Rick skulle forlate hele gjengen slik at han og Carl kunne komme seg unna. «What's important now is that you take care of your boy» eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Det jeg refererte til var Hershel som mente at Rick skulle forlate hele gjengen slik at han og Carl kunne komme seg unna. «What's important now is that you take care of your boy» eller noe slikt.

 

Ah, da misforsto jeg hva du mente. Jeg mener likevel dette er et «menneskelig» problem, og ikke noe serien har gjort galt. Det blir som når man irriterer seg over idiotiske valg karakterer tar i filmer.

Lenke til kommentar

Det ble sendt 90 minutter i går. 44 minutter ca. var episoden, resten vav Talking Dead som er seriens talkshow som sendes noe etter episodene til vanlig denne sesongen.

 

Gjestene i ukas program var tegneserieskaperen og produsent Robert Kirkman, seriesjefen Glenn Mazzara, og Laurie Holden (Andrea).

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...