Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha så herlig svart.

 

Den settningen det ble litt vel dum, det er liksom ikke splatting av zombier hvert 3 sekund, eller lynraske zombier. Men dette er da virkelig ikke nødvendig, isåfall anbefaler jeg dere å se bort fra serien hvis det er det dere ønsker. Jeg elsker godt hvor The Walking Dead forblir ulik mye av det vi er vandt med i zombie-relaterte filmer f. eks.

 

Andrew Lincoln(Rick) burde forresten få en nominasjon for beste mannelige hovedskuespiller basert på "Piloten". Lennie James tviler jeg på blir nominert for gjesterollen, men han gjorde en god jobb. Det er sikkert å vist.

Lenke til kommentar

Garantert en god forsettelse på årest beste pilot sammen med Boardwalk Empire. Favoritt-delen min ved episoden var den litt mer "komediske"-delen av episoden. Med Rick og Glenn dekket fullt av zombie blod, og innvoller(haha, i tillegg het episoden "Guts") mens de gikk til flyttebilen. Men likte også Rick sin tale om mannen til kuttet opp. Rick er fremdeles veldig ny til slik verden har blitt, men forsetter fremdeles være sånn passe svilisert hvertfall. Må si jeg liker skuespillern godt, og det er bra casting og litt ukjent fjes for min del. Fordi han takler rollen veldig bra opp mot tegneseriene også til nå.

 

Også den avsluttningen med Rick og Glenn som redda dagen, for nå. Ved bruk av challengern de fant, og den irriterende bilalarmen. Det er litt merkelig å tenke på at en så irriterende lyd reddet livet til folkene.

 

custom1289191669078pict.png

 

Ellers Herlig med Michael Rooker som Merle Dixon. Elsket den avsluttningen på karaktern, at fyren som han banka opp egentlig skulle låse han opp. Men endte opp med å miste nøkklen.

 

 

2007themist011.jpg

Å jøsses, så har Frank Darabont slått til med å bringe tilbake skuespillere han har jobbet med tidligere. Spesielt casten fra The Mist fra 2007 i dette tilfellet. Dette var forresten den tredje filmen, og forløpig den siste Stephen King og Frank Darabont har lagd sammen.

 

Laruie Holden som spiller Amy i dagens episode, spilte en av hovedpersonene i The Mist. Jeffrey DeMunn som spiller Dale, han eldste på plassen der barnet og kona til Rick er, hadde også en rolle i The Mist. Sammen med blant annet Thomas Jane fra The Punisher og hovedrolllen i HBO-serien, "Hung" har allerede utropt ønske om å bli i The Walking Dead som hva enn Darabont vil gi han, selv en zombie. I tillegg er det også verdt å nevne at Lennie James fra piloten også har hatt en tilbakevendene gjesterolle på Hung.

 

Som sist uke, jeg gleder meg til neste episode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Diggbar oppfølger til piloten! Gleder meg til å se mer. Spesielt avslutningen med Im a Man av Black Strobe fikk meg til å smile, og tenke at dette kommer til å bli herlig fremover!

Lenke til kommentar

Herlig episode og herlig serie! Mandagen lyses nå opp med både Dexter og The Walking Dead.

 

Fantastisk spennende episode i dag! Satt med nervene i høyspenn hele tiden. Er helt klart at treige zombier gjør det hele mer intenst, selv om jeg ikke har noe i mot raske zombier heller. Synest hver enkelt av de fungerer bra på sine to forskjellige måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...