Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

28 days/weeks later, i am legend, DOTD remake etc. Det blir så mye mer exciting med raske ZOMBIER.

 

At de trasker rundt og roper brains blir ikke noe intenst. Litt lett gange og man kommer seg unna. Eneste gyldig grunn for trege zombier er for å sweete seg med kjøpesenter-stil eller lage splatter type brain dead (eller var det dead alive den het. whatever).

 

 

Jeg håper virkelig du ikke ser Walking Dead, det er helt tydelig at du ikke skjønner at serien handler om menneskene. Det er ingen splatting, lite action og mye følelser.

 

Piloten var preget av clichéer og generelt dårlig skuespill. At en zombie-serie ikke skal inneholde spenning / grøss blir for dumt.

 

Om det er det du er på jakt etter så er filmen The Road mye mer effektiv bruk av tiden din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er vel zombiene og fallet av sivilisasjonen bare bakteppet og settingen. Uansett, zombier skal være trege men relentless i mangel på et bedre Norsk ord. Frykten skal være trykkende og klaustrofobisk, det blir den ikke med raskere fiender. Det er dere av en yngre generasjon som har fått en vrangforestilling av zombier ;)

 

Dårlig skuespill? Så du samme episode som meg? At det er oppbrukte plott, vel velkommen til mennesklige relasjoner, det er begrenset hva folk faktisk relaterer til følelsesmessig.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Nå er vel zombiene og fallet av sivilisasjonen bare bakteppet og settingen. Uansett, zombier skal være trege men relentless i mangel på et bedre Norsk ord. Frykten skal være trykkende og klaustrofobisk, det blir den ikke med raskere fiender. Det er dere av en yngre generasjon som har fått en vrangforestilling av zombier ;)

 

Evt. Get off my lawn ;)

Lenke til kommentar

Cheese er bra det.

 

 

When people label something" Cheesy" say thanks because it means sincerity and that's missing in todays films-Rocky is the king of cheese. - Sylvester Stallone

 

 

Trege zombier er helt klart mer spennende. Intensiteten når en horde sakte går mot karakteren, som plaffer løs - nærmest pines psykisk i det han ser døden sakte komme mot han.

 

Langt bedre det enn "BAM - du er død" fordi en superrask zombieninja på speed kom ut fra intet og hele skiten var over på et par sekund. :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å se piloten, men ærlig talt syntes jeg den var vanvittig kjedelig. Si hva dere vil om hvem som er hovedpersonene, men en zombieapokalypse uten zombier blir for dumt. Jeg likte zombiene her, men karakterene uinteressante og plottet uengasjerende. Selv om det ikke er en actionserie kunne man da forvente litt mer enn dette?

 

Hva er plottet? Så langt har ikke hovedpersonen rukket stort annet enn få summet seg etter å ha våknet etter å ha sovet gjennom zombie apocalypsen. Hvis du ikke så zombier så må du ha sett på feil show ettersom det flere ganger var hundrevis av zombier på skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å se piloten, men ærlig talt syntes jeg den var vanvittig kjedelig. Si hva dere vil om hvem som er hovedpersonene, men en zombieapokalypse uten zombier blir for dumt. Jeg likte zombiene her, men karakterene uinteressante og plottet uengasjerende. Selv om det ikke er en actionserie kunne man da forvente litt mer enn dette?

Det går vel mye på personlige preferanser som i så mange andre henseende. Helt ok at man syns ting er kjedelig. Det er likevel dumt å kritisere karakterene og plottet allerede nå.

 

Personlig gleder jeg meg bare til mandag, jeg kan nesten ikke vente. Sjeldent jeg er oppglødd over serier, men denne traff meg ganske nært hjertet. Jeg forventet mye mindre enn man fikk, at kvaliteten skulle være så høy turte jeg ikke håpe på. At du mener karakterene er kjedelige, vel jeg er ganske så uenig. Det lille man skrapte i overflaten av dem ga hvertfall meg mersmak. Likevel, du forventet sikkert noe mer fastpaced og action-orientert. Men med Darabont i spissen burde det hvertfall gi en pekepinn på at dette ikke var "dawn of the dead- the series". Smaken er likevel som baken.

Lenke til kommentar

Noen liker kvalitet, og andre ser på The Big Bang Theory eller Hotel Cæsar. Det finnes mennesker som ikke liker, eller kan se kvalitet.

 

og noen liker The big bang theory og kvalitet :)

 

Eg likte første episode veldi godt, no får eg ikkje sjå den neste før fredag, men gleder meg som ein unge.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...