Gå til innhold

Den dype dykkertråden


aklla

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor mye DHL tar for å fortolle noe, men kan være verdt å sjekke ut.

I følge dinside kom gebyrene på 469, kun for importjobben.

http://www.dinside.no/849034/raa-utnyttelse

 

Du har plukket ut samme svømmeføtter som jeg har, nå har jeg bare prøvd de da, men liker de veldig godt :)

Men folk liker forskjellige føtter, vanskelig å gi noe konkret anbefalling

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg tok dykkerlappen hos Colona i Sharm El Sheikh for 2 år siden, meget flinke + snakker norsk. Egypt er det masse liv og helt syke farger.

 

Anbefaler det, selvom jeg tror Mexico har de beste stedene. En annen ting jeg ville gjort hvis jeg kunne var og dykke med hvit haier i Sør-Afrika. Det tror jeg hadde vært noe av det sykeste!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Hei, tenkte jeg skulle bli med i denne tråden, selv om jeg, i dag, er fossil. Jeg tok sportsdykker sertifikat i regi av Oslo froskemansskole (OFS) på Oslo maskinistskole på slutten av 1960 tallet. Ble hjelpe-instruktør ved OFS midt på 70 tallet og CMAS et par år senere. Gikk "cross-over" til Padi i 1982. Har Padi sertifkat nr. 26 i Norge ( den gang sertifikatet var utstedt av NDSF/Padi).

Dykka innmari mye for Sjøfartsmuseet og var med i "Vrakgruppa". Var medlem i Aquanautisk forening. Siste dykk, Sperlonga Italia ca. 1992.

 

Beste dykk. Gitmertangen, oppmåling og merking før utgraving av "slaveskipet" Fredensborg. Eventyrlig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har ikke vært under på lenge jeg heller, skulle ønske det siden sikten er knall på vinteren. Har planer om å hoppe utti til sommeren så snart økonomien tilater service av utstyret.

Om noen holder til i sør-trøndelag og er interessert i å snuse på teknisk dykking som meg (CMAS og GUE), sleng ivei en PM så kanskje det er muligheter for å teame opp :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mye aktive folk rundt Oslofjorden.

Er selv en aktiv undervannsfotograf på fritiden. Har ikke dykket så mye i Norge den siste tiden men det er fordi jeg har vært ute å reist. Men nå som nakensnegle sessongen er i gang og jeg ikke skal på ferie så blir det mere dykking i Norge.

 

Akuratt kommet hjem fra en tur til Thailand der vi var på en 5dagers tur rundt Similans og fikk dekket macrofoto behovet mitt. Og før det var vi på en 10dagers dykketur til Galapagos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...