Gå til innhold

Modding / Jailbreaking av PS3


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungere jailbreaken med nye spill? Vill ikke spilla da kreve du oppdatere til nyere versjon som i gjen resultere til bann? Må man passe på å ikke koble seg til psn?

Previously it was reported that Medal Of Honor PS3 required Firmware 3.42 to run, but below is a guide on getting the video game working on PlayStation 3 Firmware 3.41 with Open Manager version 2.1.

 

Other PS3 titles that previously required PS3 Firmware 3.42 are also being reported as now working using the same method

 

-------

 

Så med andre ord så har de kommet seg rundt den sperren allerede.

Lenke til kommentar

Men alle spill som blir utgitt fra og med slutten av oktober vil være langt vanskeligere å komme seg rundt. Sony har krevet at de skal kompileres med siste SDK, som betyr at 3.41.PS3-ene ikke vil være i stand til å dekryptere .bin-filene. Får satse på at de får til det etter hvert også.

Lenke til kommentar

Hvordan fungere jailbreaken med nye spill? Vill ikke spilla da kreve du oppdatere til nyere versjon som i gjen resultere til bann? Må man passe på å ikke koble seg til psn?

Previously it was reported that Medal Of Honor PS3 required Firmware 3.42 to run, but below is a guide on getting the video game working on PlayStation 3 Firmware 3.41 with Open Manager version 2.1.

 

Other PS3 titles that previously required PS3 Firmware 3.42 are also being reported as now working using the same method

 

-------

 

Så med andre ord så har de kommet seg rundt den sperren allerede.

 

Nja. Det virkar, men det er ikkje noko direkte sperre. Tingen er at spelet på disken krev 3.42 (som var ein fiks i siste augneblink, og ingen plan), medan oppdateringa til MOH (som eksempel) bare krev 3.30. Ved å oppdatere til MOH 1.01 kan ein med andre ord dekryptere EBOOT.BIN (og spele spelet) med 3.30 og nyare.

 

Så denne metoden vil bare virke fram til oppdateringar òg vert kompilert med 3.42-SDK-en eller nyare. Det er rykta at Sony no krev at alle spel som har sleppdato etter oktober skal vere kompilert med 3.50-SDK-en.

Lenke til kommentar

DX har minst fem jailbreak-dingsar, så veit ikkje kva for ein du meiner.

 

Teensy 2.0 (PJRC)

 

$18, og ca. $6 i frakt til Noreg (eg har kjøpt det sjølv). No er dei på lager òg. Det er eit heilt normalt produkt, ingen klone laga for å vere så billig å produsere som mogleg (som det meste på DX). Du får òg vite innhaldet i produktet (brikketype), DX oppgjev ikkje dette, og det er heilt umogleg å vite om du kan oppgradere firmware på dingsen eller ikkje, og om firmware er lett tilgjengeleg.

 

Teensy-korta er brukt av mange, og hex-filer er kjapt tilgjengelege om noko nytt utviklar seg, om du ikkje vil kompilere sjølv (som heller ikkje er noko problem, eg gjer det).

Lenke til kommentar

DX har minst fem jailbreak-dingsar, så veit ikkje kva for ein du meiner.

 

Teensy 2.0 (PJRC)

 

$18, og ca. $6 i frakt til Noreg (eg har kjøpt det sjølv). No er dei på lager òg. Det er eit heilt normalt produkt, ingen klone laga for å vere så billig å produsere som mogleg (som det meste på DX). Du får òg vite innhaldet i produktet (brikketype), DX oppgjev ikkje dette, og det er heilt umogleg å vite om du kan oppgradere firmware på dingsen eller ikkje, og om firmware er lett tilgjengeleg.

 

Teensy-korta er brukt av mange, og hex-filer er kjapt tilgjengelege om noko nytt utviklar seg, om du ikkje vil kompilere sjølv (som heller ikkje er noko problem, eg gjer det).

Bestilte Teensy, blir spennende å teste ut

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fikk akkurat min AVRUSB Maximus 1.2 i posten og nå skal det "programeres". Endelig slipper jeg å bli holdt tilbake av min førstegenerasjons PS3Break som ikke ville la seg oppdatere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Går ut ifra at de kommer enten med 3.50 eller 4.41 firmware. Betviler sterkt at Kompletts parti er såpass nytt at de allerede er flashet med 4.42. Motsi meg gjerne om noen vet bedre. :ermm:

Lenke til kommentar

Nei. Om det du påstår er sant er det jo litt rart at ikkje ei einaste av dei store PS3-sidene skriv om det, og at ingen av dei "store" på Twitter skriv om det (Kakaroto, Mathieulh, RichDevX, marcan42 m.fl.). PSJailbreak fablar med sitt, det kjem snaaaaaart, veldig snart, men det har ikkje kome noko sidan dei påsto dei skulle sleppe det i september.

Lenke til kommentar

Sitter og vurderer og jailbreake min maskin, men etter det jeg kan lese meg til betyr at jeg må nedgradere fw på maskinen til 3.41. Men er det mulig og kjøre 2 forskjellige FW på samme maskinen? For med nedgradering vil jeg vel ikke kunne spille online med de spillene jeg allerede har?.

Lenke til kommentar

Du kan ikkje nedgradere firmware på PS3 (endå). Du er ein tapt sjel, i alle fall ei stund. PSJailbreak har visstnok sendt ut ei oppdatering som visstnok gjer at ein kan jailbreake 3.42 og 3.50. Sjølv om både PSX-Scene og psgroove.com har kjelder som melder dette er det framleis ingen som har klart å vise noko som faktisk virkar. Eg stiller meg særs tvilande til at denne gjer noko nyttig.

Lenke til kommentar

Du kan ikkje nedgradere firmware på PS3 (endå). Du er ein tapt sjel, i alle fall ei stund. PSJailbreak har visstnok sendt ut ei oppdatering som visstnok gjer at ein kan jailbreake 3.42 og 3.50. Sjølv om både PSX-Scene og psgroove.com har kjelder som melder dette er det framleis ingen som har klart å vise noko som faktisk virkar. Eg stiller meg særs tvilande til at denne gjer noko nyttig.

 

Vist du da formaterer ps3en da vil den vel bli til den firmwaren som var på den når jeg kjøpte den? Også kan jeg evt installere 3.41 via en ekstern hdd, og kan jeg da spille online med 3.41? Er liksom det som er greien her for min del at jeg kan nyte det beste fra begge verdner om du vil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...