Gå til innhold

Modding / Jailbreaking av PS3


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestilte PS break for 200spenn for et par dager siden, noen som har erfaring me den,va 800kr billigere enn psJailbreak så regner me det e en kopi eller klon(?) æ har prestert å bestille..doh..lurer på om d e noen som har erfaring me jailbreak klonenan?, pluss siden e jo at d e sykt mye billigere, bare lurer litt på ka minus sidan skal bli

Endret av kamuflars
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

100% - no. Move-pakkene som nyleg kom ut har 3.40, så kan du oppgradere til 3.41 manuelt. 3.42 er mindre enn ein månad gamal, dei får ikkje PS3-ar med nyaste firmware ut på dagen. Hugs at den er ikkje tilgjengeleg for fabrikkar før den er tilgjengeleg for publikum.

 

Da går jeg for å teste det. Jeg trodde kanskje at alle tidligere versjoner også virket med jailbreak, eller må det være nøyaktig 3.41 for at det skal virke ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

100% - no. Move-pakkene som nyleg kom ut har 3.40, så kan du oppgradere til 3.41 manuelt. 3.42 er mindre enn ein månad gamal, dei får ikkje PS3-ar med nyaste firmware ut på dagen. Hugs at den er ikkje tilgjengeleg for fabrikkar før den er tilgjengeleg for publikum.

 

Jeg tok deg på ordet og kjøpte en move pakke. v3.40 og gode greier =)

 

Jeg har ikke turd å sette inn den move cden enda i frykt for at den auto oppdaterer ? Venter i spenning på om noen kan avkrefte dette men jeg installerer PSGroove på N1 telefonen min. Kanskje jeg er litt paranoid.. =P

Lenke til kommentar

Det er lite sannsynleg at Sony lagar ei eiga pakke for Move, og leverar den med firmware som ikkje støttar Move. Du får uansett beskjed om den vil oppdatere, og du blir bedt om å godta. Den vil òg vise kva for versjon den vil oppdatere til (var i alle fall slik ved oppdatering til 3.15).

 

Du får ikkje tak i 3.41 på Sony sine sider lenger, men du kan finne den på eurasia.nu. Du skal ha v3.41 Aug 02 2010 (den er òg merka med PSJailbreak, så du skal vere flink for å bomme). Merk at eg ikkje har testa nedlastinga frå denne sida, men andre kjente sider som t.d. PSX-Scene linkar til denne for dei som har bruk for 3.41-firmware, så eg går ut frå at den er OK.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Det er lite sannsynleg at Sony lagar ei eiga pakke for Move, og leverar den med firmware som ikkje støttar Move. Du får uansett beskjed om den vil oppdatere, og du blir bedt om å godta. Den vil òg vise kva for versjon den vil oppdatere til (var i alle fall slik ved oppdatering til 3.15).

 

Du får ikkje tak i 3.41 på Sony sine sider lenger, men du kan finne den på eurasia.nu. Du skal ha v3.41 Aug 02 2010 (den er òg merka med PSJailbreak, så du skal vere flink for å bomme). Merk at eg ikkje har testa nedlastinga frå denne sida, men andre kjente sider som t.d. PSX-Scene linkar til denne for dei som har bruk for 3.41-firmware, så eg går ut frå at den er OK.

 

Takker så mye. Det var akkurat dette jeg trengte! Jeg gjorde jo et forsøk med 3.40 også, men det lata ikke til å virke på noen måte (konsollen viste ikke bilde engang) selv om jeg kan ha gjort noe feil.

 

Betyr dette at vi om en stund kan få geniale ting som XBMC til PS3 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...