Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Nerdejenter", hvor er dere?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt i starten av tyveårene som er veldig glad i å game, og har alltid drømt om å finne meg en jente som også hadde en viss interesse i data. Så langt har jeg ikke funnet en eneste en som spiller data fast.

 

Evt bare en annen litt geeky interesse, som ikke har noe problem med at typen sitter en del fremfor pcen.

Jeg har selvfølgelig mange andre interesser og er på ingen måte usosial, har masse venner og henger med de. Men mange av vennene gamer også, og det er DRIIIt morsomt å game sammen. Å game med dama ville være perfekt.

 

Så jeg lurer, finnes det sexy gamer-jenter der ute? Hvor er dere?? ((MMORPG, BF, CSS, HVASOMHELST, SC2)).

Kunne dere tenkt dere en godt trent, nokså kjekk, datanerd? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hærlig liten kontakannonse! :D

 

Jeg spurte faktisk kjæresten min nå nettopp om han noengang trodde han kom til å finne en dame som satt ved PC'n ved siden av han og game'a. Han lo og sa så klart nei. Så er nok ikke så mange av oss. Men vi finnes. Greia er at det ikke er så mange jenter som uten videre begynner å spille typiske "guttespill". Men jeg opplevde å finne interessen etter å ha fulgt med typen spille en god stund før jeg selv begynte. Er kanskje lettere å finne en som får interessen av gameing, enn en som allerede har det? Vel, det tror iallfall jeg. :)

 

Lykke til!! :D

Lenke til kommentar

Kan tenke på morsommere ting å gjøre med dama enn å game.

 

Jeg aner forsåvidt ikke hvor man finner "gamer-damer", men det er heller ikke noe som opptar meg noe særlig. Let der du finner damer, omtrent som du når du ser etter kneipbrød ser i brødhylla. Skole, universitet, jobb, fritidsaktiviteter er vel de gode gamle stedene. Tror ikke den brune puben nedi gata passer så godt men hva vet jeg?

Lenke til kommentar

Bah? Finnes ikke? Jeg har spilt 433u04203493049320 antall "gutte"pc-spill da jeg var 5-16 år fordi det var supergøy, og knuste alle i DukeNukem på barneskolen, yes. Betatestet mitt første barnespill i 1996 elns. Men foretrakk FPS-spill.

 

Sluttet å spille totalt for noen år siden, fordi jeg følte meg dum og, vel, ikke fikk noe ut av det og hadde andre ting å bruke tiden på som trening og venner, men liker jo å se på folk spille og prate om spill. Unntatt WoW...(det er forresten masse jenter som spiller det, du har ikke lett godt nok).

 

 

Dessverre er jeg allerede (ulykkelig) forelska i noen, så "opptatt"-status her. :whistle: Likte sååå godt å sitte på fanget hans og se på at han spilte selv om jeg helst ville dra ham med på andre ting.

 

 

 

Men altså, som sagt, MAAAASSE jenter spiller WoW og theSims og sånt...men er jo ikke sikkert de vil ha en gamer-gutt av den grunn... :thumbdown: (ps. Æsj, thesims)

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Det er ikke flust av dere. Om det er det, er dere vanskelige å oppdage.

 

"Den som leter den finner" har jeg blitt fortalt. Så vi får fortsette å jobbe så har vi nok flaks, eller så kan vi være heldige å omvende en person. "Come to the dark side, we have cookies" :cool:

 

 

dkny: synd om det fortsetter slik. Men det er nok at oss gutter her ute som jakter på jenter som enten aksepterer en gamer eller selv er en gamer. Det er hvertfall ikke noe å tvile på ;)

 

Og til alle jenter der ute: selv om vi liker å bruke tid på spilling betyr ikke det at vi ikke liker å gjøre andre ting.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Jeg er en gamer-jente som spiller ... det meste, egentlig. Men jeg har kjæreste og. Vi finnes der ute!

 

Dere har enten kjæreste eller så er dere så stygge at dere kan dere passere som et tredje kjønn :(

Jeg møter jo bare disse som har sminke og sko (IKKE HAT MEG EPLEFE, sminken din er herlig :love: ) som hobby og som jeg ellers anser som fullstendig tette, type "jammen sånn er det bare da"

Lenke til kommentar

Dere har enten kjæreste eller så er dere så stygge at dere kan dere passere som et tredje kjønn :(

Jeg møter jo bare disse som har sminke og sko (IKKE HAT MEG EPLEFE, sminken din er herlig :love: ) som hobby og som jeg ellers anser som fullstendig tette, type "jammen sånn er det bare da"

Jeg velger å ikke bli fornærmet siden det ikke er den eneste interessen min. Og jeg er usikker på om tette jenter er bedre eller verre enn de med gjennomtrekk.

Lenke til kommentar

Gamerjenter virker som hyllevare sammenlignet med programmererjenter (HTML teller ikke…). Jeg prøver nå å gå andre veien, dvs. lære min nåværende kjæreste programmerings, men det går treigt gitt.

Heh. Programmeringsjenter er jo helt uproblematisk å finne i hvertfall. Det er jo bare å stikke innom en hvilken som helst utdanningsinstitusjon som har informatikk-utdanning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...