Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Nerdejenter", hvor er dere?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er misforstått å tro at du møter på aksept ved å søke en dame som er lik som deg. (spiller, er sky, har depresjoner, er ustabil osv).

 

Søk alltid det beste du kan få, en skikkelig dame, så får du heller spille når du har guttetid.

 

På et eller annet tidspunkt må man også vokse opp.

 

 

Sky, ustabile damer med depresjoner finnes i alle slags kategorier, synes det ærlig talt er lite av det blant gamer-jenter.

 

Og hva skal en "skikkelig dame" med en mentalt ustabil gutt? Forhold skal glede begge parter, ikke bare gutten.

Lenke til kommentar

Og hva skal en "skikkelig dame" med en mentalt ustabil gutt?

Nei, hvorfor skal jeg svare på det?

 

Om du mener at folk skal legge seg ned å dø, fordi de ikke er bra nok for damer, så får det være din greie. Det er ikke noe jeg signerer. Jeg ga mitt råd til andre gutter/menn, damer bryr jeg meg ikke om. :yes:

 

Til deg over det igjen: Med å vokse opp, mener jeg å innse realiteter, og ikke bygge seg luftslott. Kjæreste er kjæreste, terapeut er terapeut. Når det er sagt, så vil jo mange borderlinere normalisere seg når de blir 30, men jeg hevdet på ingen måter at mentale utfordringer lar seg redusere til å være et spm om modenhet. :nei:

Lenke til kommentar

Heh, av erfaring føler jeg at det finnes to typer "nerde"-jenter. En del av jentene jeg treffer som spiller er helt normale og har det som en hobby likestilt med andre, samtidig som de er sosiale og oppegående ellers. Den andre typen er jentene som ikke er spesielt populære i livet borte fra skjermen, eller som kanskje har det vanskelig. Som regel velter de seg i oppmerksomheten de får fra å annonsere at DE ER EI JENTE SOM SPILLER OMFG, også kler de av seg på webcam om kvelden og får enda mer oppmerksomhet fra enda flere enn før.

 

Skulle gjerne ønske kjæresten min var litt mer glad i spill enn hun er. Jeg fikk henne dog til å spille igjennom mer enn halvparten av RE4 til Wii på egenhånd, så jeg skal vel strengt tatt ikke klage...

Lenke til kommentar

Ikke at jeg føler meg som en nerd, men jeg får alltid høre at jeg er det. Mest fordi jeg er naturlig god i alle spill jeg prøver :whistle:

 

Har hatt en gamer-kompis før, da jeg bodde i Bergen. Vi spilte COD sammen nesten hver kveld, og avsluttet med å sitte fra 23-0730 med special ops, den siste uka jeg var der :p Desverre har jeg ikke møtt noen der jeg er nå som jeg kan spille med.. Det er noe jeg savner.

 

Ikke vet jeg om jeg klassifiseres til en "hot-gamer-jente", men game kan jeg. Du ville nok ikke tro det om du så meg, det tror jeg Dj_Dark kan bekrefte :p

Lenke til kommentar

Jenter som spiller.

 

Pen

Singel

Mentalt stabil

 

 

Velg 2.

 

Liten brist her.

 

Om jeg velger 1 og 3, så må jenta være født inn i et forhold for så å bli der resten av livet ( eller eventuelt til hun er gammel og grå, og ikke særlig pen lenger )

Nei, det er ikke sånn.

 

Du velger ei som er mentalt stabil og pen, og når hun ikke er single lenger, så trer hennes sanne jeg fram...

Lenke til kommentar

Å ha dame som deler din interesse for gaming er ikke alltid like flott. For eksempel har jeg lenge vært sur på kjæresten min fordi han fikk tak i SC2 før meg. Så sur at vi ikke kan snakke om det engang, altså. I tillegg er jeg skikkelig dårlig taper, og ragequitter omtrent hver gang vi spiller noe, enten det er brettspill eller noe online.

 

Men han har fått seg gamerdame, da, så han virker fornøyd likevel.

Lenke til kommentar

Det er jeg fullstendig enig i, men tenk å ha ei dame som sitter og sukker hvis du vil spille litt? De kan fort snu det til at "ååååh.. han vil ikke være med meg" og mangel på "kvalitetstid" pga det dumme spillet.

 

Hvis man har flere felles interesser er det lettere å forstå hvorfor man prioriterer hobbyen, men samtidig ikke trenger å være med hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...