Gå til innhold

Mafia 2 har allikevel Free Ride-modus (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner ikke mappen hvor denne gui-main.sds filen skal legges. Bruker windows 7. noen som kan hjelpe?

 

C:\Program Files (x86)\2K Games\Mafia II\pc\sds_en\gui

 

Hmm :hmm: finner ikke mappen 2K Games i program files(x86) mappen. Eneste jeg finner er en mappe ved navn 2K Games i mappen brukere\AppData\lokal men i den mappa ligger saves og data. har prøvd å legge filen inn i data mappen men uten hell.

Endret av Barkster
Lenke til kommentar

Finner ikke mappen hvor denne gui-main.sds filen skal legges. Bruker windows 7. noen som kan hjelpe?

 

C:\Program Files (x86)\2K Games\Mafia II\pc\sds_en\gui

 

Hmm :hmm: finner ikke mappen 2K Games i program files(x86) mappen. Eneste jeg finner er en mappe ved navn 2K Games i mappen brukere\AppData\lokal men i den mappa ligger saves og data. har prøvd å legge filen inn i data mappen men uten hell.

Den ligger nok i så fall i x:\(der du har plassert Steam)\Steam\steamapps\common\mafia ii, tenker jeg.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Finner ikke mappen hvor denne gui-main.sds filen skal legges. Bruker windows 7. noen som kan hjelpe?

 

C:\Program Files (x86)\2K Games\Mafia II\pc\sds_en\gui

 

Hmm :hmm: finner ikke mappen 2K Games i program files(x86) mappen. Eneste jeg finner er en mappe ved navn 2K Games i mappen brukere\AppData\lokal men i den mappa ligger saves og data. har prøvd å legge filen inn i data mappen men uten hell.

Den ligger nok i så fall i x:\(der du har plassert Steam)\Steam\steamapps\common\mafia ii, tenker jeg.

Fant det. Tusen takk!

Lenke til kommentar

Uansett så er det fint å kunne vase rundt.. Jeg spiller dog på x360, men har brydd meg kun om storyen, og hadde planlagt å cruise litt rundt etterpå.. Men da må jeg starte ett eller annet oppdrag på nytt... Er ikke sånn man vil ha det i ett såkalt sandkassespill... Illusion of sandkasse

Lenke til kommentar

Jeg liker å vase rundt. Spilte 2 timer med datteren igjen i går hvor vi kjørte rundt og stjal convertibles som vi solgte på kaia, kjørte noen i bilknusern, trimmet biler, lekte katt og mus med politiet og i det hele tatt lekte oss rundt i byen. Suverent spill og dattern elsker det.

 

Byen, bilkjøringen (med 360 kontroller) og grafikken på PC er jo så fabelaktig at det i seg selv er verdt spillet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Et n00b-spørsmål, antar jeg..

 

Men, hva er "free ride" !? Er det noe spesielt for Mafia-spillene (altså det første), eller er det et annet ord for "sandkassespill", slik at beskjedene vi får i spillet blir "Meet Joe when you're ready", istedet for "Go and meet Joe now, hurry!" -slik at vi kan gjøre masse andre småsaker i mellomtiden, slik som i GTA og RDR!?

 

Takk :blush:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...