Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Folk som snuser eller tygger tyggis når de trener. Seriøst wtf?

 

- Folk (spesielt større MENN) som står foran speilet ved siden av treningsapparatet du vil bruke og poserer. Ikke trener eller noe, bare poserer, kan ikke du posere hjemme der du ikke står i veien?

Lenke til kommentar

Som tittel sier, "Hva irritrerer deg mest når du trener?"

 

Må få ut noe frustasjon her..

 

- Små fjortis-fotball gutter som nettop er fylt 16 år og begynt å trene. 2 sett med biceps, rett på bryst, så mage. Ingen av øvelsene gjør de riktig. Liksom ferdig etter 10 minutter. Sleik og pannebånd, gjerne med sokkene over buksen. Et treningssenter er ikke et sted for å sosialiere! Der skal man trene!

 

- De som stønner så inn i helvette. Ikke noe galt, men prøv å hold desibel under 120 hvertfall..

 

- De som snakker i telefonen eller snakker med venner istedet for å trene. Dette blir jeg så jævli forbanna av.

- De som hele tiden ser på deg, når du trener. Da klarer jeg ikke å konsentrere meg om treningen..

 

- De som bruker 10 minutter på å hvile på f.eks benkpress. Spesielt når det bare er en benkpress tilgjengelig.

 

Noen som har noe å tilføye?

 

Kom med egne innspill! :)

 

Skal ikke pirke, men virker som du ser en god del på andre også :)

 

Ikke så mye som irriterer meg når jeg trener, annet enn å ikke greie det jeg helst ønsker å greie! Skal da sies at jeg trener i et treningsrom hjemme!

Endret av Flaav
Lenke til kommentar

Selvopptatte fjortis unger som skal hele tiden skryte hvor stærke de er.

 

Folk som gjør alt annet enn å trene.

 

Folk som løper rundt på treningssenteret som små unger.

 

Fjortiser som skal prøve å bli store og stærke ved biceps curl og benkpress.

 

Folk som bruker racken til annet annet en knebøy.

Endret av Knife
Lenke til kommentar

At KELLY FAMILY av og til spilles der jeg trener... WTF???

 

Og som mange andre har skrevet: folk som sitter seg nesten oppå deg og venter på f.eks. benken og stirrer på deg...

 

-rot

-folk som leser avisa når de trener, man er på gymmen for å trene ikke lese nyheter!

-en fyr der jeg trener som lesser alt av vekter på de apparatene han bruker og river å sliter for å klare med all vekta :nei:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

En annen ting, dem som bruker et apparat og når dem er ferdig stiller dem styrkenivået på det høyeste. Hva er vitsen?

 

Vi gjør det såklart fordi om det er en dame som skal bruke den etter deg, så blir ho imponert av hvor sterk du er :cool:

 

Vet ikke jeg. Jeg gjør det ikke :p om jeg ser en bodybuilder bak meg står å venter, tar jeg den på det laveste bare for å irritere ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

- Ærlig talt innstillingen til en del folk her. Om jeg ser på noen er det ikke for å måle dem opp og ned, men for å se hva vedkommende gjør og lære av det.

Og om folk leser avisa eller annet, hvorfor skulle det plage meg? Og en vennegjeng som prater er da mye bedre enn du (sikter ikke på noen her) som sitter i et hjørne og sturer for deg selv. Så lenge de ikke bråker unødig og tar opp plass du trenger bør det vel ikke være noe problem.

 

Det er litt sånn nordmenns væremåte; innestengte og jantelov ftw.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Håper ikke du sikter til meg? Han stirrer på meg fordi han venter på en grunn til å kommentere. Å høre "Du sliter nå!" mens jeg er på siste sett i en øvelse er utrolig irriterende. Det samme er det når han skryter av hvor mange kilo mer enn meg han klarer i knebøy, når han har trent i flere år mens jeg begynte i vår.

 

Edit: Nevnte jeg at han har pipestemme i tillegg?

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Ærlig talt innstillingen til en del folk her. Om jeg ser på noen er det ikke for å måle dem opp og ned, men for å se hva vedkommende gjør og lære av det.

Og om folk leser avisa eller annet, hvorfor skulle det plage meg? Og en vennegjeng som prater er da mye bedre enn du (sikter ikke på noen her) som sitter i et hjørne og sturer for deg selv. Så lenge de ikke bråker unødig og tar opp plass du trenger bør det vel ikke være noe problem.

 

Det er litt sånn nordmenns væremåte; innestengte og jantelov ftw.

 

For all del, folk må snakke seg i mellom, men om 75% av tiden går med til snakking og andre folk venter på å bruke benkpressen (stort sett) de henger rundt, så skjønner du vel at det går an å irritere seg over det? Jeg går på trening for å trene, ikke kaste bort tid på å vente på noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

-De som trener i tights! Ha dere ut av studioet, og spess dusjen min!

 

-De som trener i tank bare for å briefe med sine massive muskler

 

-Gamlinger og kjerringer som sitter og prater i en halvtime på aparatet eller bare sitter og slapper av etter et superlett sett med superlette vekter -.-

 

-Når ungdommsgjenger (4+) skal trene. Da blir det bare på et useriøst nivå og hele hurven kunne likegjerne ha droppe treninga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...