Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Virker som om dere har masse fordommer mot folk som ikke tar mye vekter.

 

har selv vært der, men da prøvde jeg dog å holde meg til å trene på treningssenteret. Og alle må jo starte et sted ;)

 

Hvis dere sikter til de som "tror" de trener, så deler jeg den med dere ;)

 

 

 

Skjønner jo at folk kikker på andre, f.eks se hvordan de gjør øvelser, og kanskje lære litt og (:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig musikk. Ballader, klassisk og generell rolig musikk er ikke det man vil høre på men man trener. Ofte er det ikke musikk engang, andre ganger er det radioprogrammer der det ikke spilles musikk. Har hendt flere ganger at samiske nyheter har stått på.

Endret av Coa
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ser ut til at det er stortsett det samme som går igjen over hele fjøla her ^^

 

- Rolig musikk til trening. Wtf?

- Folk som bruker møllene utelukkende til spaserturer :wallbash:

- Folk som absolutt skal bruke mølla nærmest deg, når så og si alle de andre møllene er ledige

- Pressbenkslitere (sitte på benken (eller apparater/vekter generelt) i 10 minutter mellom settene)

- At racken brukes til alt mulig rart annet enn knebøy, evt markløft

- "Moderne" og "kule" treningsapparater. F.eks nedtrekket på Elixia-senteret jeg er på, hvor setet står på en luftsylinder som fjærer noe så inni hamperævva at man spretter som en sprettball når man trekker. Liker å ha mer eller mindre fast grunn under føttene/stumpen når jeg trener (Tror merket er Sygnum elns... Liker bedre Technogym-apparatene på SATS :p )

- Folk som poserer hele tiden og gjerne kaster mer enn løfter vektene opp

 

- Men det værste må være det å regelrett være nødt til å stå i KØ for å bruke apparatene/vektene pga. et stappfullt senter etter middagstid. Men heldigvis legger jeg opp treningstidene slik at jeg kommer utenom ettermiddagsrushet :p

 

Angående det å se på andre folk som trener hender det at jeg gjør, da gjerne om de tar knebøy og markløft. Da mange nok har mer erfaring med teknikk på løftene enn meg er det alltids litt å hente. Men det å nistirre er noe weird i alle situasjoner :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dårlig musikk. Ballader, klassisk og generell rolig musikk er ikke det man vil høre på men man trener. Ofte er det ikke musikk engang, andre ganger er det radioprogrammer der det ikke spilles musikk. Har hendt flere ganger at samiske nyheter har stått på.

 

 

Hadde de spilt min musikk hadde det ikke vært mange folk der ^^

 

Men det er jævli bra med musikk som Gojira når man løper. Jeg blir helt rusa av det! Hjertet slår fortere og nevene knytter seg altså når jeg hører ordentlig bra musikk! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...