Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du trener ikke benkpress altså? Da må du vel ha hjelp av folk ;)

 

Ikke hvis du holder deg til det du klarer for egen maskin.

 

Da får du absolutt ikke like stort utbytte.

 

:(

 

Jeg har ikke failet i benkpress på over 2 år ... Jeg må ha gått glipp av masse fremgang da :(

 

Jeg få begynne å kjøre til failiure for å få optimalt utbytte, selv om det dreper benkformen.

 

:( :( :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man trenger ikke kjøre seg så hardt hver trening at man trenger hjelp på siste repsa.

Hver 3. trening med 100% elns sier dem.

 

Selv kjører jeg et program der jeg greier det meste akkurat på siste sett, dog stønner jeg ikke, ihvertfal ikke av noe spessielt volum.

https://www.tn.no/assets/Content/RYP/Release-YOUR-potential-v2_1.pdf

En pdf-fil, les side 8 og 9 om progresjon. Forklarer hvorfor det gir bedre effekt å ikke trene maks hele tiden. :)

Lenke til kommentar

Man trenger ikke kjøre seg så hardt hver trening at man trenger hjelp på siste repsa.

Hver 3. trening med 100% elns sier dem.

 

Selv kjører jeg et program der jeg greier det meste akkurat på siste sett, dog stønner jeg ikke, ihvertfal ikke av noe spessielt volum.

https://www.tn.no/assets/Content/RYP/Release-YOUR-potential-v2_1.pdf

En pdf-fil, les side 8 og 9 om progresjon. Forklarer hvorfor det gir bedre effekt å ikke trene maks hele tiden. :)

Jeg vet ikke hvorfor, jeg er ganske ny på trening og det meste jeg sier er ting jeg har lest eller hørt.
Lenke til kommentar

Er en inder som trener der jeg trener. Han trener i vanlig skjorte og olabukse. Programmet hans (fulgte med mens jeg satt på sykkelen) besto av i dag:

 

Benkpress

Benkpress med hantler

Skrå benkpress med hantler

Bicepscurls med hantler

Bicepscurls med stang

 

Lite belastning på vektene og, men han bruker mye tid foran speilet.

 

Dette gjør han stort sett hver gang jeg kommer innom, gjentar samme programmet. Jeg spurte han en gang om han gjør andre øvelser, da svarte han "Jess, very much." Lykke til tenkte jeg...

Lenke til kommentar

- Folk som legger på alt for mye vekt, og står der og sliter og strever uten å klare å utføre teknikken ordentlig. Er en gammel mann på senteret som pleier å bøffe alle 20-kilos-vektskivene fra benken og knebøystativet og lesser på smithmaskina, supplerer med 15 kilos-skiver fra samme steder, surrer en hel sånn matte til magetrening etc rundt stanga og tar knebøy med omtrent 10 grader i kneleddet og har selvfølgelig fulldempa joggesko på. Står der og tror han er sterk med så mange vektskiver på stanga :realmad: Frister å spørre om han kan ta av 90 % av vekta å utføre knebøy ordentlig med frivekter.

Eller han tullingen som står og strever med markløft med magebelte og ryggen bøyd som en banan.

 

- Show-off fjortiser. De tror det er en stor prestasjon å klare 10 reps på chins. Det hadde kanskje vært det om de hadde klart å utføre øvelsen ordentlig og veid mer enn 40 kg :roll: Så er det jo det klassiske biceps, bryst og mage-programmet da..

 

- At treningssenteret prøver å utnytte plassen ved å presse alt så tett sammen som det går an, for å så legge inn en gruppe med unødvendige sirkeltrenings-maskiner med 0,0 nytteverdi som aldri er i bruk. Bygger om så de får rom og kontorer midt i lokalet, så ting må presses på plass andre steder og legger til flere ønødvendige maskiner. De tror at mindre plass = større plass. :wallbash:

Lenke til kommentar

Iriterer meg at vannet noen ganger blir kaldt når jeg dusjer, dem må da ha en tank som kan oppbevare nok varmvann til alle.

 

Trener vi på samme sted eller? :p

 

Irriterende når dusjen, som har en idiotisk bevegelsessensor som av/på-knapp bare varer i 30 sekunder, og så vil den ikke slå seg på igjen :nei:

Sikkert ikke, ettersom våre dusjer ikke har sensor. :p

Trener på Shapes Brennåsen.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...