Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Par ting, finnes det en "bank" i dette spillet man kan legge fra seg items i? Baggene blir fort fulle.

 

og andre tror jeg er et grafikkproblem.

har rundt 15-20 FPS og har et geforce gt 580m kort som burde være mer enn nok til å kjøre GW2 glatt. Kjører det meste på low, skjønner ingenting...

finnes bank ja, ligger i ctyen din.

 

er ikke super optimalisert nei, men fungerer bra, syntes dog det var merkelig at du hadde så lav fps på low.

Lenke til kommentar

Par ting, finnes det en "bank" i dette spillet man kan legge fra seg items i? Baggene blir fort fulle.

 

og andre tror jeg er et grafikkproblem.

har rundt 15-20 FPS og har et geforce gt 580m kort som burde være mer enn nok til å kjøre GW2 glatt. Kjører det meste på low, skjønner ingenting...

finnes bank ja, ligger i ctyen din.

 

er ikke super optimalisert nei, men fungerer bra, syntes dog det var merkelig at du hadde så lav fps på low.

 

Syns det var meget merkelig selv, lastet ned nyeste oppdateringen fra nvidia.com også.

Lenke til kommentar

Par ting, finnes det en "bank" i dette spillet man kan legge fra seg items i? Baggene blir fort fulle.

 

og andre tror jeg er et grafikkproblem.

har rundt 15-20 FPS og har et geforce gt 580m kort som burde være mer enn nok til å kjøre GW2 glatt. Kjører det meste på low, skjønner ingenting...

finnes bank ja, ligger i ctyen din.

 

er ikke super optimalisert nei, men fungerer bra, syntes dog det var merkelig at du hadde så lav fps på low.

 

Syns det var meget merkelig selv, lastet ned nyeste oppdateringen fra nvidia.com også.

Prøvd nyeste beta-drivern?

Lenke til kommentar

Etter å ikke hatt det morsomt i helga med spillet. Eller det var kanskje litt harsh, syntes ranger var så kjedelig.

 

STOR koser meg nå med warrioeren.

 

Gjør det jeg vil, hele tida, litt pvp, litt uforsking. Elsker dette spillet. Har spilt wow hele tiden, men har ikke rørt wow i helga. Oops, var egentlig signa for ds heroic på søndag :D

 

Dette er fantastisk. Elsker lydeffektene og lyd av sverd som treffer stål osv. Dette skal jeg kose meg med

Lenke til kommentar

"The new NVIDIA GeForce 306.02 beta drivers are now available to download. Recommended for players of Counter-Strike: Global Offensive, Darksiders 2, Guild Wars 2, and MechWarrior Online,"

 

http://www.guru3d.co...-beta-download/

 

Finner ingen kompatible skjermkortdritt...

Er noe som ikke stemmer med pcen tror jeg, virker som den nesten kjører intel kortet istedet for gforcekortet eller noe...

Lenke til kommentar

"The new NVIDIA GeForce 306.02 beta drivers are now available to download. Recommended for players of Counter-Strike: Global Offensive, Darksiders 2, Guild Wars 2, and MechWarrior Online,"

 

http://www.guru3d.co...-beta-download/

 

Finner ingen kompatible skjermkortdritt...

Er noe som ikke stemmer med pcen tror jeg, virker som den nesten kjører intel kortet istedet for gforcekortet eller noe...

 

Tror det var maskinrelatert. Lurer på om det er noe galt med poweradapteret til lappisen faktisk.

Lenke til kommentar

Utrolig skuffende ytelse for min del. Veldig dårlig flyt når FPS er på 40-50. Alt på max 30-40FPS, alt må minimum. 60-80 FPS

Protip; Folk kan kanskje komme med tips om du sier noe om systemet..

 

Litt småting som irriterer her og der, spesielt input-lag(trykker på en ability, så tar det rundt 1 sek før den blir aktivert/castingbar dukker opp).

i5 750, GTX 670, 4GB 1333.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...