Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knallspel. Tar lagom med tid att levla. Är det bara jag eller tar det fort en minut att ta kål på en mob en level eller 2 under? Caster här. Känns som att jag trycker på allt som inte är på cd och F1, F2 osv när man har "runes" utan att egentligen ha en plan för vad abilitys gör. Det kommer väl efter vart..är väl det som kallas för "instegslevels" upp till 10 eller nått. Bra flyt i spelet, inga lags eller delays med casts alls.

Revurder hva du gjør. For meg(engineer) tok det ikke mer enn.. 15-20 sekunder(?) å drepe en mob. Mulig det bare føles raskere, men still, kan hende du bruker spells som ikke gjør noe skade i det hele tatt f.eks.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer abilitysystemet her? Skjønner ikke bæret :c

Morsomt spill da. Blir nok en god del timer her :D

Det er såpass forskjell på størrelsen ja? :o

Så plutselig mye mindre ut ingame enn jeg følte jeg gjorde på creation tingen.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Hei folkens. Har et lite problem.

Når jeg pre- ordet spillet fra Game, fikk jeg en guild wars 2 boks som inneholder en pre- order kode.

Har nå laget bruker og alt i orden, venter bare på mandagen. Men nå har jeg jo ikke betalt noe som helst?

Når jeg pre- ordret fikk jeg navnet mitt skrevet i en bok og fikk boksen i hånda, men nå har jeg jo en bruker? Har jeg fått det gratis ved feil, eller tenker jeg helt feil? :/

du har pre-orderet, som betyr at du kan starte 1 dag før. hvis du vil fortsette å spille, må du hente og kjøpe det innen 7 dager :)

hvis du hadde kjøpt det der og da, hadde du fått 3 dager headstart

Lenke til kommentar

Knallspel. Tar lagom med tid att levla. Är det bara jag eller tar det fort en minut att ta kål på en mob en level eller 2 under? Caster här. Känns som att jag trycker på allt som inte är på cd och F1, F2 osv när man har "runes" utan att egentligen ha en plan för vad abilitys gör. Det kommer väl efter vart..är väl det som kallas för "instegslevels" upp till 10 eller nått. Bra flyt i spelet, inga lags eller delays med casts alls.

Revurder hva du gjør. For meg(engineer) tok det ikke mer enn.. 15-20 sekunder(?) å drepe en mob. Mulig det bare føles raskere, men still, kan hende du bruker spells som ikke gjør noe skade i det hele tatt f.eks.

 

Jag använder allt jag har på actionbaren och har lagt ut de poäng jag har. Får bara prova mig fram så blir det säkert bättre.

Lenke til kommentar

Noen spørsmål:

 

- Hvordan trader jeg med andre spillere?

- Hvordan inspecter jeg andre spillere (gear)?

 

Lost

 

du kan ikke trade, du har mail system, høyre klikk på itemet og velg "mail to", tror ikke inspect er i spillet

Ok. Takk for svar. Det er litt synd at et spill som er såpass likt WoW, og som har så mange folk som kommer fra WoW, mangler så mange ting som de fleste nesten hadde antatt var i spillet. Jeg håper de legger til ting etterhvert.
Lenke til kommentar

Gir opp guild wars 2 for noen dager, brukte hele dagen i går på å komme inn for å komme til level 6 og hele dagen i dag med error 42 og bli kicket med engang man kommer inn eller bytter sone.

Er så kjedelig å miste lysten til å spille fordi det ikke funker, satser på at det blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

Noen spørsmål:

 

- Hvordan trader jeg med andre spillere?

- Hvordan inspecter jeg andre spillere (gear)?

 

Lost

 

du kan ikke trade, du har mail system, høyre klikk på itemet og velg "mail to", tror ikke inspect er i spillet

Ok. Takk for svar. Det er litt synd at et spill som er såpass likt WoW, og som har så mange folk som kommer fra WoW, mangler så mange ting som de fleste nesten hadde antatt var i spillet. Jeg håper de legger til ting etterhvert.

 

Likt WoW ? Er ingenting med GW2 som er likt WoW.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvordan combo systemet fungerer? Får opp en melding fra tid til annen som sier at jeg har utført en combo, men null aning på hvordan :p

Du er ikke alene om det, for å si det sånn :p

 

Ulike skills har combo i beskrivelsen. Når disse skillsene kjedes skapes det en ekstra effekt som øker skaden. Det kule er at ulike combo skills kan kjedes mellem klassene. Et enkelt eksempel er:

elementalist legger ned en flamevegg, ranger skyter gjennom flammen og pilene gjør en ekstra burning dmg. Dette tar samarbeidet til et ekstra lvl og er spesielt viktig i pvp,

Endret av Dejan
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvordan combo systemet fungerer? Får opp en melding fra tid til annen som sier at jeg har utført en combo, men null aning på hvordan :p

Du er ikke alene om det, for å si det sånn :p

 

Ulike skills har combo i beskrivelsen. Når disse skillsene kjedes skapes det en ekstra effekt som øker skaden. Det kule er at ulike combo skills kan kjedes mellem klassene. Et enkelt eksempel er:

elementalist legger ned en flamevegg, ranger skyter gjennom flammen og pilene gjør en ekstra burning dmg. Dette tar samarbeidet til et ekstra lvl og er spesielt viktig i pvp,

 

Så comboer funker bare når man samarbeider med andre klasser? Er ikke slik at en ranger alene kan lage comboer med sine egne skills?

Lenke til kommentar

Hei folkens. Har et lite problem.

Når jeg pre- ordet spillet fra Game, fikk jeg en guild wars 2 boks som inneholder en pre- order kode.

Har nå laget bruker og alt i orden, venter bare på mandagen. Men nå har jeg jo ikke betalt noe som helst?

Når jeg pre- ordret fikk jeg navnet mitt skrevet i en bok og fikk boksen i hånda, men nå har jeg jo en bruker? Har jeg fått det gratis ved feil, eller tenker jeg helt feil? :/

du har pre-orderet, som betyr at du kan starte 1 dag før. hvis du vil fortsette å spille, må du hente og kjøpe det innen 7 dager :)

hvis du hadde kjøpt det der og da, hadde du fått 3 dager headstart

 

Men hva gjør jeg med den nye koden når jeg kjøper spillet da? Får jo ny bruker og må begynne helt på nytt igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...