Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1260020.jpeg Hvor lenge får denne leve før den får en nerf tro. Mob spawner annenhvert min, død innen 10 sek. 900exp 100 karma 50 bronze.

 

Hvor er det der?

 

 

Gaderra fields eller hva det heter. 25-35 området.

Var en kar der igår som var lvl 62. Stått der fra 06.00 til 22.00 igår.

 

Snakk om å oppleve spillet :p

Lenke til kommentar
1260020.jpeg Hvor lenge får denne leve før den får en nerf tro. Mob spawner annenhvert min, død innen 10 sek. 900exp 100 karma 50 bronze.

 

Hvor er det der?

 

 

Gaderra fields eller hva det heter. 25-35 området.

Var en kar der igår som var lvl 62. Stått der fra 06.00 til 22.00 igår.

 

Snakk om å oppleve spillet :p

 

Kan da fint oppleve spillet, selv om man tar en snarvei til 80 :p

Lenke til kommentar

Grrrrrrrrrrr..!

 

Holder på å pusse opp huset, får ikke flyttet inn før rundt 6. september, når kjøkkenet blir levert... Ingen GW2 før den tid. :(

 

Elementalist, er det morsomt og underholdende å spille? Noen her som spiller det, PvE/PvP?

 

Har en kompis som spiller elementalist. Han er veldig fornøyd, både pvp og pve

 

1260020.jpeg Hvor lenge får denne leve før den får en nerf tro. Mob spawner annenhvert min, død innen 10 sek. 900exp 100 karma 50 bronze.

 

Hvor er det der?

 

 

Gaderra fields eller hva det heter. 25-35 området.

Var en kar der igår som var lvl 62. Stått der fra 06.00 til 22.00 igår.

 

Snakk om å oppleve spillet :p

 

Kan da fint oppleve spillet, selv om man tar en snarvei til 80 :p

 

Jeg dømmer ingen ;) Selv synes jeg story og vistas er det mest spennende. Gleder meg til dungeons

Lenke til kommentar
1260020.jpeg Hvor lenge får denne leve før den får en nerf tro. Mob spawner annenhvert min, død innen 10 sek. 900exp 100 karma 50 bronze.

 

Hvor er det der?

 

 

Gaderra fields eller hva det heter. 25-35 området.

Var en kar der igår som var lvl 62. Stått der fra 06.00 til 22.00 igår.

Hørte at det også var en kar som nådd lvl 80 fra den mobben der, men kommer nok en form for straff regner jeg med for å ha utnyttet seg av den så mye at man når høye levler.

Lenke til kommentar

får da inderlig håpe de straffer de som har utnyttet den exploiten der. har man gjort det et par ganger så er vel ikke det noe stress, men de som aktivt bruker den kun for å rushe til høy lvl burde få kjenne pisken. er faktisk noen som spiller en god del for å bli bla. world first lvl 80, å da er det lite morro om en vinner ved juks. går også ut over økonomien i startperioden av spillet om noen få får tak i sjeldne ting før andre og selger det for store summer. ringvirkninger blir det hvertfall uansett.

Lenke til kommentar

World first var en franskmann på 32 timer, og bruker du crafting + WvWvW etc, går det superfort til 80. Folk må få gjøre hva de vil synes jeg, og om noen synes det å stå bom stille i en grotte i tjue timer er gøy, så la de gjøre det. Og det er jo heller ikke slik at han spawner superfort, det tar et par minutter mellom hver gang.

Lenke til kommentar

For første gang siden WoW har jeg virkelig kost meg (så langt) med leveling, har personlig valgt å ta meg veldig god tid (akkurat som første charactern i WoW) for å virkelig nyte leveling (noe jeg er veldig glad i), har kun kommet til level 12, spilt siden headstart kom, bortsett fra i dag som jeg er på jobb, ser folk "haster" seg opp til level 80 (jeg kritiserer ikke det, bare antyder det). Noe jeg ikke helt klarer å forstå, trur jeg ratt har plukket flere grønnsaker og hogd flere trær enn jeg har drept mobs, vistas, events osv er drit spennende og moro, nyter hvert minste øyeblikk, stortrives veldig !

 

Spiller engineer og fokuserer mest på eksplosjoner (artig !), bombkit og grenadekit+2h Rifle og medkit er det jeg har hittil, ekstremt morsomt å samle flere antall mobs og kite de rundt til de dør, kommet ett godt stykke med craftmanship (har leatherworking og cooking), rundt skill 50, discoveret "mange"-for levelen, recipies i leatherworking, og lager bags til venner og bekjente mot mats. Er dog en del bugs, noe jeg gir blanke f... i, er jo tross alt mmo for det første, og jeg spiller på full server (far shiverpeaks), så er stort sett på overflow server.

 

Anbefaler alle og enhver og ta seg god til under leveling, er ekstremt mye pent og se, kriker og kroker og explore, glitches og bugs å finne, mye fraps materiale, hehe ... Selvfølgelig spiller folk av forskjellige grunner, møter stadig vekk på folk som haster seg fra event til event og ikke får med seg historien til eventet og hvorfor de gjør det de gjør, dette i mine øyne blir for dumt, men igjen, det er meg og min lidenskap i spill, antar at JEG kommer til å bruke flere uker på første character før jeg har han i max lvl.

 

Hvis noen er med på moro, eller trenger bags, buff-food eller lignende, så ta gjerne å send meg en PM eller mail ingame, brukernavnet mitt er Stolthet , mot mats uten gebyr så lager jeg det dere vil ha (som jeg kan lage).

 

Lykke til med spellinga, have fun ! Og hvis du føler for å møte en som er gla i RP, drop me a mail !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...