Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Hei folkens. Har et lite problem.

Når jeg pre- ordet spillet fra Game, fikk jeg en guild wars 2 boks som inneholder en pre- order kode.

Har nå laget bruker og alt i orden, venter bare på mandagen. Men nå har jeg jo ikke betalt noe som helst?

Når jeg pre- ordret fikk jeg navnet mitt skrevet i en bok og fikk boksen i hånda, men nå har jeg jo en bruker? Har jeg fått det gratis ved feil, eller tenker jeg helt feil? :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig overflow?

 

Trenger ikke svare, fant det nettopp :)

 

Ser at men får overflow på medium server også, dette skjønner jeg ikke helt :D

 

Alright, her er de tekniske detaljene jeg kjenner til:

  • Overflow servere er interasjonale
  • Man ender på en overflow server, om det er et høyt antall personer, på ca samme sted, på samme kart (rundt 100)
  • Overflow servere er på en per-map basis, så om du går til et annet sted hvor det er mindre folk, så ender du ikke opp på overflow server.

Lenke til kommentar

Jeg sliter mer med bugs imotsetning til grafiske ulumskheter. Får ikke skrivet i main chat, har sendt folk whisper å spør dem om dem ser hva jeg skriver å har fått alltid tilbake dem ser ikke hva jeg skriver. Flerfoldige bugs er blitt funnet av meg til nå.

 

Men uten de plagsomme bugsa er dette spillet helt fantastisk :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Knallspel. Tar lagom med tid att levla. Är det bara jag eller tar det fort en minut att ta kål på en mob en level eller 2 under? Caster här. Känns som att jag trycker på allt som inte är på cd och F1, F2 osv när man har "runes" utan att egentligen ha en plan för vad abilitys gör. Det kommer väl efter vart..är väl det som kallas för "instegslevels" upp till 10 eller nått. Bra flyt i spelet, inga lags eller delays med casts alls.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke to spillere dele utstyr med hverandre direkte?

 

Mener jeg leste om dette en plass, husker ikke hvor for øyeblikket, men tror det hadde noe med kjøp og salg av gold for irl penger, og slike ting. Gjør det litt vanskeligere, samt at det sikkert er lettere å overvåke et mail system enn random trading mellom folk. Har forøvrig både sine gode og negative sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...