Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warrior virker en smule overpowered for øyeblikket må jeg si, sitter å ser på kungen sin stream på twitch mens han drivere og pvp'er og han eier jo alt og alle. Slo nettopp ned en gjeng som drev å zerga et slott her, som sitter var 10-20 stykker og kungen hadde 3 med seg eller noe. Nå kan jo disse ha vært lavt levela, men alikavel, han gjør jo noe sykt skade, samtidig som han lett kommer seg unna uten alt for store vansker om ting blir litt for hett.

Zergs kan også være veldig enkle å ta. Var selv med igår/2 dager siden med guildet, og vi var vel rundt 15 stykker. En zerg på sikkert 30-40 var på vei for å angripe et tårn, hadde stoppa i tunnelen rett foran gate'n. Vi angrep dem bakfra, 2 minutter seinere var vi ved deres gate.

 

Og ja, glass cannons gjør mye skade. Men er også greie å kontre om man følger med.

Endret av sleggefett
Lenke til kommentar

Veldig bra spill, mine favoritter så langt er 1. Ranger, 2. Guardian, 3. Engineer 4. Warrior.

 

Det eneste som jeg synes er så jævla irriterende, er det overflow systemet. Selv om jeg er på party med venner eller går alene, så får jeg opp skjermen med "vil du bytte over til hoveddelen, eller fortsette å stå i kø?" Får virkelig håpe at de velger en annen løsning på for mye spillere i en sone. Come on!!!!

Endret av Opptatt_InnleggNO
Lenke til kommentar

Tror dere dette spillet kommer til å holde seg? Er jo maange mmorpg som har gått til helvette ganske kjapt de siste årene.

 

Kan vel nesten si at alle MMO de siste årene har gått til helvete :p Men med tanken på at det ikke er noe måned pris, så har vel GW2 hakket større potensiale til å overleve enn MMO spill vi har sett før, og så lenge ANet er flinke til å fikse ting, og delvis høre på communityen så skal vi nok ikke se bort ifra at dette blir en tungvekter som kan holde en stund. Men vi får nå se.

 

Vet hvertfall at så lenge jeg syntes spillet er artig så blir jeg å holde ut.

Lenke til kommentar

Om det er månedspris eller ikke har svært lite å si for om spillet klarer seg. Vet om et visst annet spill med månedsavgift som har vært litt av en suksess, så det virker jo ikke som månedsavgitft er det avgjørende kriteriet..

 

Mange spill som trenger abonnenter for å forsvare kostnadene med drift. GW2 tjener på mikrotransaksjoner.

Spillet hadde over 1 mill preorders .... aner ikke hva totale salget er men det er nok betydlig høyere. Dem har jo stengt av salget fra hjemmesiden nå. ArenaNet har posta bilder over å feire så tror nok dem har fått det dem ville.

Lenke til kommentar

Om det er månedspris eller ikke har svært lite å si for om spillet klarer seg. Vet om et visst annet spill med månedsavgift som har vært litt av en suksess, så det virker jo ikke som månedsavgitft er det avgjørende kriteriet..

 

Mange spill som trenger abonnenter for å forsvare kostnadene med drift. GW2 tjener på mikrotransaksjoner.

Spillet hadde over 1 mill preorders .... aner ikke hva totale salget er men det er nok betydlig høyere. Dem har jo stengt av salget fra hjemmesiden nå. ArenaNet har posta bilder over å feire så tror nok dem har fått det dem ville.

Det er vel ganske innlysende Ingen spillere=ingen mikrotransaksjoner.

Lenke til kommentar

Om det er månedspris eller ikke har svært lite å si for om spillet klarer seg. Vet om et visst annet spill med månedsavgift som har vært litt av en suksess, så det virker jo ikke som månedsavgitft er det avgjørende kriteriet..

 

Vis du mener wow er det en anne sak!

Når det kom ut var det det eneste mmorpg spillet som ikke var stivt og grått! wow var fargerikt og en dose humor og mye mer tilpasset alle aldre!

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe...?

 

Lager en karakter. Kommer til "naming screen".

Når den skal sjekke om navnet er godkjent/i bruk e.l. får jeg bare feilmeldingen:

"Game client unable to gain access to log-in server. Commonly caused by firewall or router setting, security application or connecting through campus network.

Error code=42:5:13:318:101"

 

Fikk dette launch day også. Tenkte at det da bare var kø/launch problemer.

Nå får jeg fortsatt dette...

 

Har avinnstallert antivirus, skrudd av firewall, søkt på nettet etter løsninger...finner ingen løsning...

 

Har trådløs forbindelse med router, fiber med internett provider Powertech.

Aldri hatt noe problemer med noen spill e.l. før.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe...?

 

Lager en karakter. Kommer til "naming screen".

Når den skal sjekke om navnet er godkjent/i bruk e.l. får jeg bare feilmeldingen:

"Game client unable to gain access to log-in server. Commonly caused by firewall or router setting, security application or connecting through campus network.

Error code=42:5:13:318:101"

 

Fikk dette launch day også. Tenkte at det da bare var kø/launch problemer.

Nå får jeg fortsatt dette...

 

Har avinnstallert antivirus, skrudd av firewall, søkt på nettet etter løsninger...finner ingen løsning...

 

Har trådløs forbindelse med router, fiber med internett provider Powertech.

Aldri hatt noe problemer med noen spill e.l. før.

 

Error Code 42 x x x x

(example - 42:0:9001:3858:101)

"The game client is unable to gain access to the log-in server at this time. This is most commonly caused by firewall or router settings, security applications, or connecting through a campus network. For additional support, please visit http://support.guildwars2.com."

 

If you are running security software such as Norton, AVAST, AVG, or McAfee, please try temporarily disabling the software. If this does not work, you might also try adjusting the 'security' setting within the firewall settings. Lowering this setting to 'medium' or 'low' will often clear up connection issues.

In the event that adjusting the security settings does not resolve the issue, please try temporarily uninstalling the security software completely. If this does resolve the issue, please contact the software manufacturer for instructions on how to configure it correctly if you wish to reinstall it.

 

In addition, Guild Wars 2 requires TCP ports 80, 443, 6112 and port 6600 be fully unrestricted and accessible, both inbound and outbound. For further information about opening ports or port forwarding, you can visit the following website: http://www.portforward.com Please note, this site is not affiliated with or supported by NCsoft or ArenaNet.

 

If you are connecting to Guild Wars 2 while on a campus, military, or business network, please check with your network's administrator to verify that these ports are fully opened and unrestricted. If you are on a home Local Area Network (LAN), you will want to make sure that your network's hardware is properly configured.

 

________

Farget blått det viktigste for deg.

Endret av Frosten
Lenke til kommentar

Jo det så jeg og.

Men skal vel ikke trenge å åpne noen porter når Firewall er av?

Går jeg inn på firewall settings, er GW2 game client allowed...

 

Prøver nå en full repair av filene...

 

Windows firewall eller ruteren sin firewall?

 

Hvis du ikke har gjort noe med ruteren og du fremdeles får den feilmeldingen er det godt mulig at du må åpne portene i selve ruteren også.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke åpne porter inn for å spille spillet. Trust me. Ellers hadde omtrent alle med bredbånd i Norge slitt.

Det mener jeg og. Har aldri hatt behov for det før, og har spilt siden ZX Spectrum og VIC20 dagene...

Har manuelt åpnet portene 80, 443, 6112, 6600...fortsatt samme problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...