Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Klør meg litt i hodet angående denne saken, finner ikke ut av det selv :/

 

For å bruke trait points ber den meg om å besøke en "Mesmer Trainer".

 

Denne er ikke mulig å finne, verken lokasjon på google eller på kartet in-game.

 

Kan noen forklare hva som er meninga å gjøre? Hvor er denne traineren?

 

Er Nord forresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klør meg litt i hodet angående denne saken, finner ikke ut av det selv :/

 

For å bruke trait points ber den meg om å besøke en "Mesmer Trainer".

 

Denne er ikke mulig å finne, verken lokasjon på google eller på kartet in-game.

 

Kan noen forklare hva som er meninga å gjøre? Hvor er denne traineren?

 

Er Nord forresten.

Trainern finner du i hovedbyene, prøve å spørre directions karen? du trenger trainern for å lære skillboka som unlocker første tier av trait systemet osv

Lenke til kommentar

Det har jeg skjønt. Har spurt etter directions til trainer, og får bare opp lokasjonen til proffesions trainer, altså mining, cooking og så videre.

 

Har løpt rundt der og lett etter "Mesmer Trainer" eller lignende, men jeg finner ikke noe som ligner.

 

 

Har først og fremst holdt meg til Hoelbrak, det er vel en av hovedbyene?

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Hva tror dere er den raskeste måten å få tak i spillet? Vente til det åpnes for digital salg igjen, eller bestille fra nettbutikk og vente 3 dager.

 

Dra til nærmeste fysiske butikk eller lete på nettet etter butikker som selger CD-key digitalt.

Sjekka butikkene. Var bare en butikk som hadde det, men gidder ikke å sponse butikker som selger overprisa varer.

 

Har nå bestilt fra CDON. Tror ikke jeg får noe nøkkel, så må nok vente i 2-4 dager før jeg får det.

 

Edit: Eller tror dere jeg får CD-key sendt?

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Det har jeg skjønt. Har spurt etter directions til trainer, og får bare opp lokasjonen til proffesions trainer, altså mining, cooking og så videre.

 

Har løpt rundt der og lett etter "Mesmer Trainer" eller lignende, men jeg finner ikke noe som ligner.

 

 

Har først og fremst holdt meg til Hoelbrak, det er vel en av hovedbyene?

 

Sjekk ved Mystic Forge i Lions Arch, der er det en rekke med trainers, blant annet mesmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bare en lvl 4 asura mesmer, lvl 4 norn ranger og lvl 3 human thief :-)

 

Men... jeg er lvl 16 i PvP! :-)

 

Positiv overrasket over Norn klassen. I utgangspunktet likte jeg ikke at de var så store, men lagde en "liten" kvinne og da er det helt ok. De har kule tatoveringer og jeg liker at de likner på vikinger/barbarer.

Lenke til kommentar

Jeg har bare en lvl 4 asura mesmer, lvl 4 norn ranger og lvl 3 human thief :-)

 

Men... jeg er lvl 16 i PvP! :-)

 

Positiv overrasket over Norn klassen. I utgangspunktet likte jeg ikke at de var så store, men lagde en "liten" kvinne og da er det helt ok. De har kule tatoveringer og jeg liker at de likner på vikinger/barbarer.

 

hehe samme her, eller jeg er level 12 da i PvP. Har du vært heldig med reward kistene dine ? Fått noe skikkelig kult ? Har seriøst bare fått dritt jeg. Salvager alt og bruker tokens utifra hva jeg vil ha men får fremdeles bare crap utstyr. Min level 20 karakter ser 100x bedre ut enn min pvp karakter enda jeg har brukt 10x mer tid i pvp.

Lenke til kommentar

Det har jeg skjønt. Har spurt etter directions til trainer, og får bare opp lokasjonen til proffesions trainer, altså mining, cooking og så videre.

 

Har løpt rundt der og lett etter "Mesmer Trainer" eller lignende, men jeg finner ikke noe som ligner.

 

 

Har først og fremst holdt meg til Hoelbrak, det er vel en av hovedbyene?

 

Sjekk ved Mystic Forge i Lions Arch, der er det en rekke med trainers, blant annet mesmer.

Derja, takk!

 

Meeeen synd jeg ikke har 10silver da :D

 

Men nå vet jeg hvertfall hvor det er!

Lenke til kommentar

Trading Post var åpent for meg i går kveld. Tenkte at jeg skulle være smart og craftet mye. Noen timer senere, når jeg var klar til å selge varene mine, så var selvsagt Trading Post utilgjengelig...

 

Jeg fikk kjøpt meg et par ting og solgte litt dye og noen pets. tjente 60 sølv som er stort for min level :)

 

 

Ahh.. klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal spille warrior eller guardian. Begge er lvl 20 +/- og jeg kan bare forsette med en av de da det er snakk om en alt.

 

Liker og "hater" begge.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Jeg fikk kjøpt meg et par ting og solgte litt dye og noen pets. tjente 60 sølv som er stort for min level :)

 

 

Ahh.. klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal spille warrior eller guardian. Begge er lvl 20 +/- og jeg kan bare forsette med en av de da det er snakk om en alt.

 

Liker og "hater" begge.

 

Jeg spiller selv warrior med greatsword. Dersom du skal gå for noe slikt så burde du stacke mye crit, veldig mye crit ettersom at du er helt avhengig av burst. Med nok crit så kan du drepe en spiller kun med det ene burst angrepet. Men, det går selvfølgelig på bekostning av defence.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...