Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ubeskrivelig digg å skulle logge på en fredagskveld, for så å oppdage at ArenaNet har bestemt seg for at emailen min ikke eksisterer lenger.

 

Ventet i 20 timer på Customer support -.-

 

NCSoft har dessverre veldig treg customer support. Måtte kontakte de angående min Guild Wars 1 konto for lenge siden, tok vel 2-3 dager før de svarte.

Lenke til kommentar

Dere havner vel ikke i forskjellige instances om dere er i party?

 

Det er nettopp det vi gjør... Fatter ikke at det faktisk gikk gjennom til launch med et slikt system.

 

skal det sies hvis du er på overflow servern og kammeraten din ikke er så kan kammeraten din høyreklikke på navnet ditt i party og trykke på join det området dere er i så kommer dere begge på overflow server..

Lenke til kommentar

Dere havner vel ikke i forskjellige instances om dere er i party?

 

Det er nettopp det vi gjør... Fatter ikke at det faktisk gikk gjennom til launch med et slikt system.

 

skal det sies hvis du er på overflow servern og kammeraten din ikke er så kan kammeraten din høyreklikke på navnet ditt i party og trykke på join det området dere er i så kommer dere begge på overflow server..

 

Vi er begge to på overflow serveren, men vi kan ikke se hverandre.

Lenke til kommentar

Dere havner vel ikke i forskjellige instances om dere er i party?

 

Det er nettopp det vi gjør... Fatter ikke at det faktisk gikk gjennom til launch med et slikt system.

 

skal det sies hvis du er på overflow servern og kammeraten din ikke er så kan kammeraten din høyreklikke på navnet ditt i party og trykke på join det området dere er i så kommer dere begge på overflow server..

 

Vi er begge to på overflow serveren, men vi kan ikke se hverandre.

 

er dere på riktig server a? lol ... men prøv som jeg sa, trykk på join "område navn" , skal funke fjell det, for jeg og dama hadde samme problemet igår når jeg og dama skulle lvle sammen

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å høyreklikke på navnet og trykke join, for et slikt valg eksisterer ikke.

 

Vi havner begge to på overflow, men kan ikke se hverandre. Og ja, vi er på samme server. Vi kan se hverandre når vi får innpass på serveren.

 

Edit: Helt ufattelig at overflow skal være et produkt som følger hver sone og ikke hele serveren.

 

Hver gang vi endrer sone, så havner vi på overflow selvom vi tidligere var på den riktige serveren.

 

Hvorfor ikke la overflow være en plass man kan vente i kø for å komme på riktig server og når du faktisk har kommet dit så forblir du der til du logger av?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...