Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker at ROK endelig får som fortjent! Har ingen superdårlige erfaringer med de selv (sett bort i fra Tryvann, det dårligst planlagte treffet jeg var på), men var flere på skolen som aldri fikk lappen, og måtte betale for "midlertidig russelapp" på treffene, enda de hadde fått den godkjent i tide!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ROK er spesialister på å skape store, trygge og minneverdige arrangement.

Ja, det må jeg si. Etter flere hundre meter med gjerder ble revet ut mot skogen, og åpnet for voldtekter i skogen ble det ikke gjort noe. Ingen kunne gi meg informasjon (nummer til taxi, buss, hva som helst) om hvordan jeg kom meg til noe sted å sove da jeg kom til informasjonsbrakka på Tryvann gjennomvåt, og nesten uten tørre klær (for de som lurer, jeg sov på pappesker i brakka den natten). Tryggheten var så som så... jeg så flere narkotikahunder på et kvarter på Lillehammer enn hele helgen på Tryvann!

Lenke til kommentar

Tryggheten var så som så... jeg så flere narkotikahunder på et kvarter på Lillehammer enn hele helgen på Tryvann!

 

Lillehammer er også arrangert av ROK da. Av de fem bikkjene som var på Lillehammer, var kun to av dem narkotikahunder. De tre andre var menneskehunder som gikk langs gjerdet og lette etter folk som hadde passet ut i skogen, voldtekter eller folk som prøvde å snike seg inn.

Lenke til kommentar

Tryggheten var så som så... jeg så flere narkotikahunder på et kvarter på Lillehammer enn hele helgen på Tryvann!

 

Lillehammer er også arrangert av ROK da. Av de fem bikkjene som var på Lillehammer, var kun to av dem narkotikahunder. De tre andre var menneskehunder som gikk langs gjerdet og lette etter folk som hadde passet ut i skogen, voldtekter eller folk som prøvde å snike seg inn.

Det er jeg klar over, men forskjellen mellom treffene var så store at det ikke var noe som tydet på samme arrangør! Fornuftig det med hundene, tenkte ikke noe særlig over at de kunne se etter noe annet enn narkotika jeg :p

Lenke til kommentar

Den så kjip ut i forhold til vår.. :whistle:

01_1677781751.jpg

01_1912201283.jpg

01_-28777285.jpg

 

Deilige lenestoler og sofa som kan legges ned til en digg seng :)

Doble CW 15" står baki.

 

Blir kjipt å måtte selge den. Så mye morro og gode minner :love:

 

Ta kontakt hvis den er interessant, 2012 russ!

 

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Til dere som vil være bussruss neste år, ta kontakt!

 

post-118492-0-94212500-1306487272_thumb.jpg

 

Vi har også en veteranbuss med 22 sidestilte seter. Det er ikke mange busser igjen med sidestilte seter, og det er ikke lov til å forandre på setene i busser, så dette er en sjanse dere ikke bør la gå fra dere.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Det er sant. Lillehammer virket ganske så profesjonelt, selv med de ekstremt stive prisene. Tryvann var bare et jævla rot. Det er nok flere som fremdeles er syke som en direkte årsak av at det gikk én shuttle-buss ned til Majorstua i timen.

 

Ja. Har ennå ikke bli kvitt den jævla hosten, for noe dritt. Forøvrig strekker mitt hat mot russeservice seg like høyt. Russedress vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...