Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Haha, likte kortet ditt CypheroN :!:

 

Hvordan er det egentlig med rivalisering mellom forskjellige skoler hos dere? Her har det tatt helt av. Eggekasting er jo vanlig og uskyldig, men syns det begynner å bli mye når blandt annet tomflasker blir kastet mot biler og folk. Raketter blir også skutt mot biler og ruter knust osv. Det er slik at man må passe seg når man er ute og går med russebukse, for hvis det kommer en bil fra en annen skole kjørende forbi er sjangsen meget stor for at du blir egga :p

Husker russen her i fjor fikk skryt av politiet for å ha vært snille, men allerede nå, før mai, har politiet vært innblanda flere ganger :p

 

Er selvfølgelig kjempegøy når man samles store gjenger på kvelden og kjører rundt og egger hverandre da :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pics? :)

 

Btw, bare jeg som synes buksene til Russedress er av dårlig kvalitet? Den tåler ikke litt festing jo, har revnet flere steder :thumbdown:

 

Jeg har også bukse derfra. Elendig kvalitet på dem. Allerede etter første kvelden hadde jeg mistet to knapper, ene reimen hadde løsnet og jeg har fått meg rockefitte.

 

Her har russetida vært igang i to dager. Vi begynte hardt med rulling på onsdag. I går fortsatte det på Sognsvann. Var en helt sinnsyk stemning der med 20-25 busser før det brøt ut masseslagsmål og politiet kom og sendte alle vekk. Det som er litt morsomt er at vi hadde den mest shady bussen av alle på Sognsvann, sikkert den billigste også. Vi har ikke brukt mer enn 500.000, men har kastet omtrent halvparten i dass. Likevel var det vår buss som var den fulleste av alle. Jeg tittet litt rundt og det sto busser der til 2 mill. helt uten folk i. Folk veit at vi på Voodoo People klikker hardest.

 

Tok min første russeknute i går. Var egentlig en impulsgreie og jeg ante ikke at det var en knute før etterpå; gå gjennom en barneskole uten å dele ut et eneste russekort. Det var nesten så jeg fryktet for mitt eget liv. Småunger kan være farlige når 150 av dem prøver å hoppe på deg samtidig :p

 

Forresten så har Disco Rangers sluppet konseptsangen sin og de har fått selveste Skrillex til å lage den. Russepresidenten er på bussen, så han har sikkert dratt i noen tråder.

Endret av Olum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, likte kortet ditt CypheroN :!:

 

Hvordan er det egentlig med rivalisering mellom forskjellige skoler hos dere? Her har det tatt helt av. Eggekasting er jo vanlig og uskyldig, men syns det begynner å bli mye når blandt annet tomflasker blir kastet mot biler og folk.

Her er det lite rivalisering. Men angående det med eggekasting, så var det noen i en svart volvo som kastet egg på russebilen vår i fart. Det endte med en knust tusenmeter. Fantastisk...

 

Var ute og rulla på tirsdag og i går/natt. Er litt sliten nå, så får samle litt krefter til Tryvann i morgen. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Oppdaget nettopp at Russelappen.no aldri sendte meg russelappen. Trolig på grunn av at jeg hadde solbriller på bildet mitt (lite gjennomtenkt, jeg vet).

 

Er jeg død med tanke på treff?

Man kan få "nød-russelappen" på Tryvann ihvertfall! :)

Vel, jeg kommer nok kun til å delta på diverse nordnorske treff.

 

Tror jeg bare møter opp og håper på det beste!

Lenke til kommentar

Det er kun ROK sine arrangementer (Tryvann, Lillehammer, Hellerudsletta) som man trenger russelappen for å komme inn :)

Aha. Fantastisk! Om det stemmer, kan jeg le av alle i klassen som har russelappen

 

 

Selv om de tross alt fikk den gratis med grunnpakken...

 

Lenke til kommentar

Skulle egentlig ta bade-knuta, men ingen andre gadd og både vannet og lufta kan ikke ha vært mer enn 5 grader. :p

 

Men har tatt en annen da:

 

§ 39 – LEKEBIL: Kjøre 10 runder i en rundkjøring (tut hvis nødvendig).

 

Det var helt jævlig, ihvertfall når man ikke var helt edru heller.

 

edit: Jeg altså, ikke sjåføren. :ph34r:

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...