Gå til innhold

Diskusjon.no's store ro konkurranse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med at vi heller legger oss på midten og blir der hele konkurranse? F. eks 7 eller noe slikt. Da er det fremdeles motstand, men ikke superlett og heller ikke kjempetungt for dem som ikke har rodd sånn alt for mye før.

 

bIskop: kan du kanskje oppdatere førstepost med de reglene vi har kommet frem til så langt? :) Alt på ett sted, kinda.

 

Skal putte link i signaturen nuh.

Lenke til kommentar

Kan være greit at førstepost er ganske oversiktlig og rett på sak, slik at dem som eventuelt klikker seg inn på tråden gjennom signaturen får en idé av hva som foregår her.

 

Ellers er jeg med på å ha en motstand på 5-10 gjennom hele konkurransen. Men folkens, om vi har 10, så blir det tyngre ja, men alt er jo relativt. Det blir tyngre for alle (forutsett at ingen jukser). Men jeg synes uansett vi skal ha samme motstand gjennom hele konkurransen. Vi kan eventuelt begynne på 5, og så holde på en måned, og så fortsette på seks om det slår an.

Lenke til kommentar

Første post oppdatert på ny.

 

Grunnen til at jeg er litt i mot 10 som motstand, er at jeg tror det kan bli for tungt for noen/går utover dagens trening.

 

Stemmer for at vi starter på 6 og se hvordan det går. Er alle enig om at dette er for lett/tungt, kan vi gjøre endringer. Ingen ting er skrevet i stein ;)

Lenke til kommentar

Kunne gjort det ja, men jeg synes det blir ganske unødvendig. Jeg tror ingen av oss påmeldte kommer til å jukse. Det er ingenting å vinne på det (bortsett fra konkurransen ;P). Men seriøst, jeg tror faktisk et fåtall generelt ville gjort noe som var så lavmål.

 

Jeg har ikke så lyst å drasse med meg mobilen rundt inne på senteret, men om folk mener det er best skal jeg bøye meg for flertallet. Avstemning? Jeg stemmer for at ordet til hver enkelt er nok.

Lenke til kommentar

Når jeg i går var på trening var jeg sikker på at jeg måtte stå over denne konkurransen da ro-maskinen deres var nedslitt, for kort, manglet feste til det ene benet samt er for lett slik at jeg faktisk beveger meg bortover når jeg ror. Men jeg gikk rundt og trente, tenkte jeg på at jeg måtte finne meg en ny plass å trene (kan ikke ikke være med her!!), og bekymret meg for økt måneds avgift og lengre vei fram og tilbake. Etter en relativt hard trening ( 6 mnd pause), så så jeg til min store overraskelse at de har kjøpt inn en spiller ny ro-maskin! :D Virkelig flott greie. Så det ble en tur etter trening og med kjøttkake bein, kom 3701m på 15 min. (slo i det minste Juliess :whistle ) Håper noen glemte muskler kommer snart, for dette kan ellers bli tungt! :O

 

Ellers synes jeg ikke bevis er nødvendig, vis noen vil vinne på juks, får de gjør det.. Folk som klarer 5000-6000m uten å ha drevet med roing tror jeg ikke på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...