Gå til innhold

Diskusjon.no's store ro konkurranse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tirsdag 31. August:

15 Minutter

3717 meter

 

Denne tror jeg skal bli vanskelig å slå selv. De første 7-800 meterne lå jeg på 1:40/1:50 og jeg var så sliten når jeg kom ned i garderoben at jeg måtte ha hjelp til å låse opp skapet.

 

Nå skal det jo sies at jeg var 40 minutter på mølla først da.

 

Totalt uke 1: 3717 Meter

Lenke til kommentar

I dag var det mann mot vilje! Klarte så vidt å dra inn litt konkurranseinstinkt og kom meg igjennom. Fornøyd med resultatet :)

 

I og med at det ikke er skap der jeg trener, blir mobilen med meg uansett. Da jeg hadde god tid i dag, ble det til at jeg trykket litt på ro maskinen (prøvde å få lagret min 15 min ro tur slik jeg slipper å sette den opp hver gang) og da fant jeg faktisk alle mine ro turer, godt dokumentert. Legger ved dagen.

 

713459.jpeg

 

Forresten Mikkel, 3717 blir ikke 1:50 i gjennomsnitt ;)

Lenke til kommentar

Går det an å lagre? Hver gang jeg skal prøve å trykke rundt, forsvinner bare alt etter et halvt minutt eller so, grunnet dårlig batterikapasitet.. Derfor må jeg sette omm min femtenminutters dritkjapt!

 

Og Biskop.. Tror ikke du skjønte helt hva jeg mente med hvert vårt innlegg på resultattråden.. Bare rediger ett enkelt innlegg for hver gang, og legg resultatene dine i den :)

Endret av Haageen
Lenke til kommentar

I dag var det mann mot vilje! Klarte så vidt å dra inn litt konkurranseinstinkt og kom meg igjennom. Fornøyd med resultatet :)

 

I og med at det ikke er skap der jeg trener, blir mobilen med meg uansett. Da jeg hadde god tid i dag, ble det til at jeg trykket litt på ro maskinen (prøvde å få lagret min 15 min ro tur slik jeg slipper å sette den opp hver gang) og da fant jeg faktisk alle mine ro turer, godt dokumentert. Legger ved dagen.

 

*PICTURE*

Forresten Mikkel, 3717 blir ikke 1:50 i gjennomsnitt ;)

 

 

I dont know :p Starten var i allefall ganske intens og da lå jeg ei god stund på 1:40/1:50.

Vi har sånn god gammaldags "ikke fult så avansert" romaskin :yes:

Lenke til kommentar

Går det an å lagre? Hver gang jeg skal prøve å trykke rundt, forsvinner bare alt etter et halvt minutt eller so, grunnet dårlig batterikapasitet.. Derfor må jeg sette omm min femtenminutters dritkjapt!

 

Og Biskop.. Tror ikke du skjønte helt hva jeg mente med hvert vårt innlegg på resultattråden.. Bare rediger ett enkelt innlegg for hver gang, og legg resultatene dine i den :)

 

Det finnes hukommelse på de fleste, det at jeg fant mine gamle økter viser jo det. Men om det er mulig å lage treningsøkter, det var det jeg prøvde å finne ut av. Fikk ikke noe svar..

 

Joda, tror jeg skjønte. Men hvis vi lager nytt innlegg for hver trening, holder vi liv i tråden og flere blir kanskje med! ;)

 

@Juliess: Jeg er 190, har nok litt å si. Men blir vanskelig å kompensere for slikt.

 

@Mikkel: Hvis du starta med 1:40, så må du ha komme deg godt under 2 en periode tror jeg..

 

Ingen roing i dag, bare stress og snart Rått og Råde festival! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...