Gå til innhold

Diskusjon.no's store ro konkurranse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt roing i går også, kom vel 36xx med gangsper fra i går og slitner armer etter biceps trening.

 

Tror kanskje jeg må ta roingen om morgningen før jobb for å få mest ut av den. Tar jeg den før trening, vil jeg nok sliter med treningen, tar jeg den etterpå, går det utover innsats og evne ..

Lenke til kommentar

Rodde 3,8 km i går, men fy fa så tungt det var å trene etterpå.. Oppvarminga ble plutselig hovedtreninga, og det er skummelt hvor mye hardere man ror når det plutselig går prestisje i det.. Kan vi sette en maksgrense på hvor langt man kan ro? :tease:

 

Derfor jeg valgte å foreslå maks grense, unngå at det går ut over trenings programmet til folket ellers.

 

15 min er absolutt mye roing og krever sitt av kroppen, for de som trener bryst og triceps på en dag, er dette dagen å ro ;) Jeg trener bryst/biceps og rygg/triceps, så jeg vil alltid være sliten når jeg skal ro.. :p

 

Fant ut i går, at alt et trenings senter trenger er ro maskin og benkpress med løs stang, da har man ALT man trenger! :)

 

Forresten, som en liten ekstra pådriver. I følge Gerard Butler, var det ro maskinen som skapte kroppen han hadde i filmen 300

Lenke til kommentar

Drev å terpa teknikk jeg. Vanskelig å kunne repetere det perfekt, men satan så god fart du får opp når du gjør det rett!

 

Hos meg varer det kun til virkeligheten tar meg igjen og jeg ligger i fosterstilling og kaver etter luft.. :tease:

Aldri hatt det slik jeg.. Kan glatt holde koken gående i 15 minutter uten at det gjør noe :hmm:

Lenke til kommentar

Hos meg varer det kun til virkeligheten tar meg igjen og jeg ligger i fosterstilling og kaver etter luft.. :tease:

Aldri hatt det slik jeg.. Kan glatt holde koken gående i 15 minutter uten at det gjør noe :hmm:

 

Hvilket tempo snakker vi da? Ved ~2min/500m klarer jeg å holde på lenge, men ved 1:15 sliter jeg fort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...