Gå til innhold

Diskusjon.no's store ro konkurranse?


Anbefalte innlegg

Hadde min første tur på romaskin i dag, rett etter å ha kjørt meg helt tom på armhevinger og crunches. Det 5. minuttet gikk tapt til bananspising, så brukbart fornøyd med 3601m. Kommer neppe til å ro 4 ganger i uken, så blir nok ikke med på noen konkurranse, men det gav mersmak selv om det var relativt kort økt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde alle var veldig enige om 4 dager i uka. Selv med skole og jobb samt 3 dager bortreist har jeg klart å presse inn 4 økter, så det går jo ann selv om man har det litt travelt. Men da er det mulig at folk rett og slett ikke har tid eller lyst til så mye som 4 ganger i uken.

 

Klarte å få blemme i ene håndflata idag, noe jeg ikke har fått tidligere. Merkelig. Tenkte jeg skulle kjøre litt hardt idag, men det er grisevarmt ute, så det ble litt tyngre enn planlagt.

Lenke til kommentar

Ror hver gang til oppvarming uansett, men ser ikke ut som interessen er så stor likevel.

 

En grunn til at jeg har prøvd å holde meg unna denne delen av forumet er jo at det er mer skryt enn faktisk trening. Man blir faktisk ikke sprekere av å skrive ned hva du har tenkt å trenne eller kjøpe seg ett par joggesko til 2500,-. No offense til dere som faktisk trener, veit det er en del av dere og all ære til dere for å holde denne delen seriøst :)

 

Med andre ord, jeg melder meg igrunn ut. Det ser ut som ståpåvilja til folk er rimelig lav. Kan skjønne deg biskop om du har vært syk da, er jo begrensa hva man får til da. Det er iallefall ikke konkurranse når bare en fullfører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...