Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avsluttet første sesong i PL med Cardiff på en 13. plass, sier meg fornøyd. :) Nå skal det gjøres innkjøp.. Har dere forslag? Trenger en ung bunnsolid midtstopper, ung keeper og en kant som kan spille på begge kanter. Forslag? :)

 

Stopper: Phil Jones, Leonel Galeano, Jordan Spence, Raphael Varane, Subotic, Breno.

 

Kant: Alex Teixera?, John Fleck, Thorgan Hazard

 

Keeper: Jack Butland, Alphonso Areola, Smithies.

 

Mine cent.

Lenke til kommentar

Avsluttet første sesong i PL med Cardiff på en 13. plass, sier meg fornøyd. :) Nå skal det gjøres innkjøp.. Har dere forslag? Trenger en ung bunnsolid midtstopper, ung keeper og en kant som kan spille på begge kanter. Forslag? :)

Jeg villle iallefall kjøpt Danny Wilson,Phil Jones eller Scott Dann på midtstopperplassen, alle bunnsolide britiske stoppere som scorer jevnt på hodet. Alex Smithies eller Jack Butland er gode keepere som blir gode på fm, også De Gea og Asenjo får du billig etter en stund, de er jo bare rågod. Tom Cleverley og Keko er veldig gode vinger begge.

Lenke til kommentar

Begynte på saven igjen nå etter å ha leavet. Vant 1-0 mot City, noe ufortjent men City's dominanse i skudd var for det meste langskudd. Men veldig gledelig var det ikke da jeg har en dårlig følelse av å ha jukset. Prøvde meg så smått på 41221 i denne formasjonen, som folk ser ut til å elske her, laget mitt er mye mer komfortablet med 4231 så det blir nok det framover.

Lenke til kommentar

Arsenal gikk over til 4231, 3 året på saven min, samme gjorde Tottenham (2 og 3 plass i serien) Taktikken din bør bygges rundt hva slags spillere du har.

 

For tiden spiller jeg noe typ; 3142, ettersom jeg har noen av de beste FS spillerene på spillet. (Vidic, Kjær og Evans)

Lenke til kommentar

Ja det skjønner jeg jo da. Men nå har jeg Mikel og Pastore, begge kan spille på begge posisjoner. Mikel er en habil deep playmaker, så om man spiller han DM eller CM har ikke så mye å , Pastore er nok bedre som ACM så derfor har jeg valgt å kjøre 4231 istedefor 41221.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...