Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et par mnd siden brukte eg free name change, men eg har lyst til å skifte navn igjen. Eg får da:

 

"You have no eligible characters on this account"

 

Er det en begrensning på hvor ofte eg kan skifte navn? Må eg kjøpe ny account for å få gjort det nå?

Er én gratis namechange pr account. Det har stått på siden dems at de skal implementere en name change feature (som koster noen få kroner) "soon".

 

Er bare å vente.

Lenke til kommentar

For et par mnd siden brukte eg free name change, men eg har lyst til å skifte navn igjen. Eg får da:

 

"You have no eligible characters on this account"

 

Er det en begrensning på hvor ofte eg kan skifte navn? Må eg kjøpe ny account for å få gjort det nå?

Er én gratis namechange pr account. Det har stått på siden dems at de skal implementere en name change feature (som koster noen få kroner) "soon".

 

Er bare å vente.

Lyst å danne et norsk team? =)

Lenke til kommentar

For et par mnd siden brukte eg free name change, men eg har lyst til å skifte navn igjen. Eg får da:

 

"You have no eligible characters on this account"

 

Er det en begrensning på hvor ofte eg kan skifte navn? Må eg kjøpe ny account for å få gjort det nå?

Er én gratis namechange pr account. Det har stått på siden dems at de skal implementere en name change feature (som koster noen få kroner) "soon".

 

Er bare å vente.

 

Jeg får helt vondt av slike latterligheter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hva er poenget med et team da?

Forøvrig overraskende gøy å streame :wee: . Hadde hele tre stykker som så på at jeg loka rundt i silver og tapte av vanlige grunner [fravær av mekanismer og forståelse av spillet].

Forøvrig så er blue flame HELLion fæle greier på lavere ligaer. Sammen med banelings :( .

 

 

Mental notis: Roaches..

Lenke til kommentar

Hva er poenget med et team da?

Forøvrig overraskende gøy å streame :wee: . Hadde hele tre stykker som så på at jeg loka rundt i silver og tapte av vanlige grunner [fravær av mekanismer og forståelse av spillet].

Forøvrig så er blue flame HELLion fæle greier på lavere ligaer. Sammen med banelings :( .

 

 

Mental notis: Roaches..

Gøy å ha noen å spille fast med, spesielt med tanke på sammarbeid. Jeg og en kompis spilte sammen i noen måneder, og vi pwna folk kun på grunn av sammarbeidet. Desverre gikk han lei av Sc2 og spiller det ikke lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...