Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem har sett IMNesTea v scfOu ennå?

 

 

Sykeste kampen ever. Satt serr å skalv den siste matchen, og om jeg får si det selv, fy faen så fortjent at Nestea vant. Kanskje jeg er litt vel Zerg partisk, men i den serien her, viste han virkelig at han er verdens beste sc2 zerg og en av verdens beste SC2 spillere generelt. "Nestea have 1000 in IQ"

 

Haha, rimelig syk match ja. :D

 

Nestea var helt vanvittig, at det er mulig å pulle det gamet off altså.. Utrolig!

 

 

Må innrømme jeg synes Inca vs Nada også var konge.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Syntes Inca imponerte meg stort også. Så sinnsykt god kontroll. 3-0 i kvartfinalen og semifinalen.

 

Blir en veldig interessant finale. Rimelig sikker på at Inca forbereder 7 delvis forskjellige rimelig rå builds for å angripe han med en eller to baser. Tror NesTea har en fordel i ett macro spill. Men microen til Inca er insane.

Lenke til kommentar

en dårlig pc er en dårlig pc, hva som er bra av widescreen og vanlig er subjektive preferanser. Jeg liker vanlig skjerm bedre og det er det mange gamers som gjør, tullete at de ikke har lagt til rette for det.

 

Tullete at ikke folk med widescreen får tildelt noen centimeter med svart skjerm på hver side av bildet?

 

.....?

Lenke til kommentar

en dårlig pc er en dårlig pc, hva som er bra av widescreen og vanlig er subjektive preferanser. Jeg liker vanlig skjerm bedre og det er det mange gamers som gjør, tullete at de ikke har lagt til rette for det.

 

Pfft. Hvis man alltid skal lage ting med tanke på de som nekter å oppdatere da får man ingen utvikling.

Widescreen er standarden for skjermer i dag, og da får de som ikke tilpasser seg til dette heller få noen ulemper imo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

en dårlig pc er en dårlig pc, hva som er bra av widescreen og vanlig er subjektive preferanser. Jeg liker vanlig skjerm bedre og det er det mange gamers som gjør, tullete at de ikke har lagt til rette for det.

 

Tullete at ikke folk med widescreen får tildelt noen centimeter med svart skjerm på hver side av bildet?

 

.....?

Er ikke verre enn at de med kvadratisk skjerm kan få bildet komprimert litt.

Lenke til kommentar

en dårlig pc er en dårlig pc, hva som er bra av widescreen og vanlig er subjektive preferanser. Jeg liker vanlig skjerm bedre og det er det mange gamers som gjør, tullete at de ikke har lagt til rette for det.

 

Pfft. Hvis man alltid skal lage ting med tanke på de som nekter å oppdatere da får man ingen utvikling.

Widescreen er standarden for skjermer i dag, og da får de som ikke tilpasser seg til dette heller få noen ulemper imo.

 

Nå er det jo en negativ utvikling med WS-aspect, spesielt på stracraft, bildet blir ekstremt smalt når man har menyer over og under.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Er det mulig å få høre Terran eller Protoss-musikken når man spiller som zerg? Zerg-sounden er ganske deprimerende, i tillegg til at man hele tiden må jobbe for å få skjermen mest mulig grå.

Lenke til kommentar

Er ikke verre enn at de med god maskin skal spille med 5 fps for å matche andre med crap computer? :)))

Derfor har de implementert mulighet for folk til å manuelt stille på grafikken slik at den kan tilpasses pc`ens yteevne...

 

Det var jo litt ironi da med tanke på at visse klagde på at de fikk mindre synsfelt når de ikke går til innkjøp av widescreen.

Blir jo samme om man sitter på commandore 64 og forventer like bra fps som en med normalt specca pc.

Trodde den var litt vel obvious...

Lenke til kommentar

Helt til for 3 år siden var 4:3 det vanligste. Og hvordan kan det i praksis være det samme? Krav til komponenter er nødvendig for å lage et bra spill, skjermstørrelse er egentlig irrelevant, og å tilrettelegge for 4:3 er faktisk null stress om de gidder. Dessuten er 4:3 fremdeles å foretrekke på mange andre spill, f.eks wc3/dota.

Endret av aluxez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...