Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Noen andre som skal være med i SC2 turneringen gamer.no snakket om?

 

Rettelse: Noen som skal bli danket ut av de 3 gode spillerne Norge har? Nei takk, har nok av andre ting som fyller hverdagen min.

Synes du ikke det er gøy å konkurrere? Jeg synes det er kjempe å konkurrere mot andre og spille i turneringer :O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som skal være med i SC2 turneringen gamer.no snakket om?

 

Rettelse: Noen som skal bli danket ut av de 3 gode spillerne Norge har? Nei takk, har nok av andre ting som fyller hverdagen min.

Synes du ikke det er gøy å konkurrere? Jeg synes det er kjempe å konkurrere mot andre og spille i turneringer :O

 

Selfølgelig, men min oppmerksomhet er bedre brukt i turneringer jeg faktisk har mulighet til å vinne.

Lenke til kommentar

Noen andre som skal være med i SC2 turneringen gamer.no snakket om?

Forventer ikke å komme langt, hadde tatt seg ut om en silver spiller vant :dribble:

 

Ny PC + 10.000 passer meg veldig bra nå.

når er den, og hvor melder jeg meg på?

høres ut som en flott ide så lenge den er på en tid som passer, tar kvelden nå jeg tho, helt utslitt -_-

Lenke til kommentar

TSL3 finalen idag!

 

Thorzain vs Naniwa.

 

Det blir så bra det! Jeg husker jeg satt på TG og prata med Thorzain dagen før han skulle spille mot MC. Utrolig hyggelig kar, og unner han å gjøre det bra. Vet hvem jeg skal cheere for iallefall!

 

Gleder meg som en liten unge.

Lenke til kommentar

TSL3 finalen idag!

 

Thorzain vs Naniwa.

 

Det blir så bra det! Jeg husker jeg satt på TG og prata med Thorzain dagen før han skulle spille mot MC. Utrolig hyggelig kar, og unner han å gjøre det bra. Vet hvem jeg skal cheere for iallefall!

 

Gleder meg som en liten unge.

Gleder meg også , er desverre nødt til å se replay dagen etter på grunn av eksamen.

Den kampen mellom Thorzain og OgsMC var absolutt fantastisk, et av de beste jeg noen gang har sett, føltes som en Brood war kamp :p

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...