Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spill spill og spill, og ha det gøy!

Se på andre spille på youtube, gå på teamliquid sin nettside for hjelp med build orders.

 

Og ha det gøy!

Av en eller annen grunn er det helt forferdelig å tape i SC2 sammenlignet med andre spill :(

 

@Romis: Kjøpte du alle de tskjortene?

Hvor mye kostet de per stk sånn ca?

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Å tape i SC2 1v1 er jo en helt grei affære. GG F10 n og søk nytt game. Var mye værre i HoN, når man var sikker på at laget var for langt etter til å kunne komme tilbake var det ofte 10 minutter med drittslenging før det hele endelig var over.

 

Jeg kjøpte sc2 for ca 7 måneder siden, og har spilt 2 online runder.

 

Bestemt meg nå for at jeg skal sette meg ned å prøve litt igjen, noen tips?: )

 

Vanskelig å gi noe konkrete tips uten å vite ting som rase, skillevel og matchtype. Men hvis du spiller 1v1 i bronze-platinum league så lær deg å scoute etter og forsvare deg mot forskjellige cheesebuilds. Det er ganske kjipt å tape mot ting som proxygate og 6pool gang på gang.

Lenke til kommentar

Spill spill og spill, og ha det gøy!

Se på andre spille på youtube, gå på teamliquid sin nettside for hjelp med build orders.

 

Og ha det gøy!

Av en eller annen grunn er det helt forferdelig å tape i SC2 sammenlignet med andre spill :(

 

@Romis: Kjøpte du alle de tskjortene?

Hvor mye kostet de per stk sånn ca?

 

Husker ikke hvor mye det var per t-skjorte, men de kostet tilsammen med frakt 1400 kroner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Postet bilde

 

Med en så lang forumkarriere bak deg, burde du være vel klar over at det er dirkekte uhøfflig å spolere resultater slik som dette. Her skulle jeg sitte og nyte lunchen og se på GSL, men stakk en tur innom forumet først, og fikk dermed hele spenning spolert av deg!

Lenke til kommentar

Ja, kan vi ikke få på plass en GSL-spoiler regel? Ihvertfall sette ting i spoiler den første uka, eller minimum 3 dager? Det må jo være mulig å gå inn i en helt generell SC2-tråd selv om man ikke ser alt det sekundet det kommer ut/blir sendt? Så kan man eventuelt ha en egen GSL-tråd om man vil diskutere umiddelbart. Sier ikke at jeg er ufeilbarlig selv, eller at andre er slemme eller noe, men litt regler rundt dette for å prøve å unngå slikt hadde vært fint.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...