Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Joda, men er man så opptatt av gsl så styrer man utenom forumer.

 

Hvorfor? Hvorfor skal man måtte styre utenom forum i lengre tid bare fordi man liker GSL?

 

AtW

Fordi det er tullete å ikke kunne snakke om kamper fra turneringer fordi noen skal inn på forumet før de ser kamper. Jeg hadde aldri gått inn på forumet før jeg ser en kamp jeg gleder meg til, logger ikke inn på skype engang.

 

Ingen har sagt man ikek kan snakke om det, men hva med å gjøre det i en egen tråd, eller i spoilere? Hvor vanskelig er det?

 

AtW

Helt enig med AtW. Det er irriterende at det skal være slik at jeg ikke kan diskutere SC2 på et generelt plan uten at jeg hele tiden må passe meg for spoilere.

 

Løsningen? En egen GSL tråd der spoilere ikke er noe man trenger å tenke på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men er man så opptatt av gsl så styrer man utenom forumer.

 

Hvorfor? Hvorfor skal man måtte styre utenom forum i lengre tid bare fordi man liker GSL?

 

AtW

Fordi det er tullete å ikke kunne snakke om kamper fra turneringer fordi noen skal inn på forumet før de ser kamper. Jeg hadde aldri gått inn på forumet før jeg ser en kamp jeg gleder meg til, logger ikke inn på skype engang.

 

Ingen har sagt man ikek kan snakke om det, men hva med å gjøre det i en egen tråd, eller i spoilere? Hvor vanskelig er det?

 

AtW

Helt enig med AtW. Det er irriterende at det skal være slik at jeg ikke kan diskutere SC2 på et generelt plan uten at jeg hele tiden må passe meg for spoilere.

 

Løsningen? En egen GSL tråd der spoilere ikke er noe man trenger å tenke på.

det er ikke så ofte folk har noe å si om gsl, og egentli er d vel litt tungvint å lage en egen tråd som kommer til å hovedsakli være inaktiv....

(generelt sett sier folk lite m gsl her f.eks)

Lenke til kommentar

Jammen jammen det er jo mye kjekkere å kunne kverulere litt jo. Støtter helt og holdent en egen GSL tråd, som en sa, han skulle sjekke forumet i lunsjen, og da er han sikkert på skole / jobb og har ikke mulighet til å flekke opp siste GSL kampen. Men så er jo jeg bare en bronze noob som trives best i 3v3.

Lenke til kommentar

Så skriv det her i tråden, da. Bare putt det i spoiler. Hvor vanskelig kan det være?

den kan jeg heller si meg enig i, nå må d nevnes at jeg ikke var overtrederen, men når mine frender blir hugd til så må jeg være skjolder som beskytter nakken

Det der er kanskje noe av det sykeste jeg har sett deg skrive.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jammen jammen det er jo mye kjekkere å kunne kverulere litt jo. Støtter helt og holdent en egen GSL tråd, som en sa, han skulle sjekke forumet i lunsjen, og da er han sikkert på skole / jobb og har ikke mulighet til å flekke opp siste GSL kampen. Men så er jo jeg bare en bronze noob som trives best i 3v3.

vet ikke hva din ranking/skillnivå/match preferanser har å si i en diskusjon rundt å se på turneringer...? :o

Lenke til kommentar

Det er ikke min intensjon å "halshugge" noen, tråden har ingen klare retningslinjer, og det er fort gjort å glemme seg, det er greit det.

 

AtW

 

Tråden har ingen retningslinjer fordi folk kan diskutere alt rundt spillet. Dette er en diskusjonstråd, og derfor er det ikke noe problem å snakke åpenlyst om kampresultater, for min del har jeg ikke satt noen regler på at folk skal skrive resultater i spoilers eller ikke, men det er jo selfølgelig best for alle sin skyld at slike ting står i spoilers, så kan de som vil klikke seg inn, og de som ennå ikke har sett kampen(e) kan velge å la vær.

 

Hvis folk mener jeg bør legge til regler, eller føler jeg har en dårlig rolle som ''trådstarter'' og syntes jeg bør endre holdning så skrik ut, så kan jeg gjøre forandringer, men sånn som det er nå, så er det valgfritt å rapportere kampresultater akkurat slik du ønsker selv, nettopp fordi jeg aldri satt retningslinjer for akkurat det.

 

Enig med Toggy. Se episode 100 av day9. Har du ikke lyst til å spille starcraft etter å ha hørt historien hans, er det ikke noe for deg.

 

Det er en helt fantastisk episode.

 

Det er en fantastisk historie selv om du ikke spiller, som en på youtube videoen sa:

 

'' I don't even play Starcraft but this was incredible! ''

 

Noen andre som skal være med i SC2 turneringen gamer.no snakket om?

Forventer ikke å komme langt, hadde tatt seg ut om en silver spiller vant :dribble:

 

Ny PC + 10.000 passer meg veldig bra nå.

 

Rettelse: Noen som skal bli danket ut av de 3 gode spillerne Norge har? Nei takk, har nok av andre ting som fyller hverdagen min.

Lenke til kommentar

Det er ikke min intensjon å "halshugge" noen, tråden har ingen klare retningslinjer, og det er fort gjort å glemme seg, det er greit det.

 

AtW

 

Tråden har ingen retningslinjer fordi folk kan diskutere alt rundt spillet. Dette er en diskusjonstråd, og derfor er det ikke noe problem å snakke åpenlyst om kampresultater, for min del har jeg ikke satt noen regler på at folk skal skrive resultater i spoilers eller ikke, men det er jo selfølgelig best for alle sin skyld at slike ting står i spoilers, så kan de som vil klikke seg inn, og de som ennå ikke har sett kampen(e) kan velge å la vær.

 

Hvis folk mener jeg bør legge til regler, eller føler jeg har en dårlig rolle som ''trådstarter'' og syntes jeg bør endre holdning så skrik ut, så kan jeg gjøre forandringer, men sånn som det er nå, så er det valgfritt å rapportere kampresultater akkurat slik du ønsker selv, nettopp fordi jeg aldri satt retningslinjer for akkurat det.

 

Enig med Toggy. Se episode 100 av day9. Har du ikke lyst til å spille starcraft etter å ha hørt historien hans, er det ikke noe for deg.

 

Det er en helt fantastisk episode.

 

Det er en fantastisk historie selv om du ikke spiller, som en på youtube videoen sa:

 

'' I don't even play Starcraft but this was incredible! ''

 

Det er det som er poenget, det er ikke satt noen regel for tråden, derfor er det forskjellig hva folk gjør, jeg kunne gjerne ønske meg en regel om å sette ting i spoiler, ivhertfall noen dager (forøvrig er det ikke nødvendigvis trådstarters rolle eller ansvar å sette inn slike regler)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...