Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Ingenting galt med å spille random, tror de fleste beundrer det :thumbup:

 

 

Ekke så sikker på det:P jeg hater å møte random spesielt når jeg spiller zerg. er så vanskelig å gå for 15 hatch som er favoritt openingen min. normalt som terran og protoss waller jeg bare av mot zerg men om jeg møter random så føler jeg att jeg må walle av uansett i tilfelle det er en zerg som 6-10 pooler:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Postet bilde

 

Med en så lang forumkarriere bak deg, burde du være vel klar over at det er dirkekte uhøfflig å spolere resultater slik som dette. Her skulle jeg sitte og nyte lunchen og se på GSL, men stakk en tur innom forumet først, og fikk dermed hele spenning spolert av deg!

Beklager, om jeg ødela, men jeg tror de fleste har en regel om at de ikke oppsøker steder der de kan bli utsatt for informasjon de ikke vil ha.

 

Skal ikke skje igjen, men selv holder jeg meg langt unna teamliquid.net og denne forumdelen om jeg ikke har fått med meg en kamp jeg vil se i GSL.

Lenke til kommentar

Postet bilde

 

Med en så lang forumkarriere bak deg, burde du være vel klar over at det er dirkekte uhøfflig å spolere resultater slik som dette. Her skulle jeg sitte og nyte lunchen og se på GSL, men stakk en tur innom forumet først, og fikk dermed hele spenning spolert av deg!

må jo si at å gå innom et sc2 forum (side) rett før man skal se på en sc2 tourny som man IKKE vil ha spoilet virker som et meget ulogisk valg...

 

går du på sportsforum om du ikke rekker å se en liverpool-manu kamp og skal se reprise ?

Lenke til kommentar

Postet bilde

 

Med en så lang forumkarriere bak deg, burde du være vel klar over at det er dirkekte uhøfflig å spolere resultater slik som dette. Her skulle jeg sitte og nyte lunchen og se på GSL, men stakk en tur innom forumet først, og fikk dermed hele spenning spolert av deg!

må jo si at å gå innom et sc2 forum (side) rett før man skal se på en sc2 tourny som man IKKE vil ha spoilet virker som et meget ulogisk valg...

 

går du på sportsforum om du ikke rekker å se en liverpool-manu kamp og skal se reprise ?

 

Skal man være bannlyst fra all diskusjon som har noe med SC2 å gjøre, bare fordi man ikke har sett en kamp enda? Dette er en generell tråd, ikke en tråd om turneringen.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Postet bilde

 

Med en så lang forumkarriere bak deg, burde du være vel klar over at det er dirkekte uhøfflig å spolere resultater slik som dette. Her skulle jeg sitte og nyte lunchen og se på GSL, men stakk en tur innom forumet først, og fikk dermed hele spenning spolert av deg!

må jo si at å gå innom et sc2 forum (side) rett før man skal se på en sc2 tourny som man IKKE vil ha spoilet virker som et meget ulogisk valg...

 

går du på sportsforum om du ikke rekker å se en liverpool-manu kamp og skal se reprise ?

 

Skal man være bannlyst fra all diskusjon som har noe med SC2 å gjøre, bare fordi man ikke har sett en kamp enda? Dette er en generell tråd, ikke en tråd om turneringen.

 

AtW

jeg ser ikke vorfor han har behov for å sjekke forumet før heller enn etter kampen...

Lenke til kommentar

Hvorfor har du behov for å være i tråden akkurat nå?

 

AtW

har egentli ikke det, burde absolutt ikke være d heller

 

egentlig burde jeg skrive en historie oppgave, men isteden ser jeg på tv mens jeg venter på middag, i tileg forumer jeg som du så fint pointer ut

hvem sier at menn ikke kan multitaske?

Lenke til kommentar

Hvorfor har du behov for å være i tråden akkurat nå?

 

AtW

har egentli ikke det, burde absolutt ikke være d heller

 

egentlig burde jeg skrive en historie oppgave, men isteden ser jeg på tv mens jeg venter på middag, i tileg forumer jeg som du så fint pointer ut

hvem sier at menn ikke kan multitaske?

 

Jeg sier ikke at du ikke kan multitaske, men du har jo åpenbart såpass stort behov for å være her at du skriver et innlegg, da kan du vel anta at Camrot også kan ha det? Selv om GSL tilfeldigvis er i gang?

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvorfor har du behov for å være i tråden akkurat nå?

 

AtW

har egentli ikke det, burde absolutt ikke være d heller

 

egentlig burde jeg skrive en historie oppgave, men isteden ser jeg på tv mens jeg venter på middag, i tileg forumer jeg som du så fint pointer ut

hvem sier at menn ikke kan multitaske?

 

Jeg sier ikke at du ikke kan multitaske, men du har jo åpenbart såpass stort behov for å være her at du skriver et innlegg, da kan du vel anta at Camrot også kan ha det? Selv om GSL tilfeldigvis er i gang?

 

AtW

multitask delen var ikke et stikk mot noen, heller et uralert poeng

og nei, jeg har faktisk ikke en forståelse av at noen har et såpass stort behov for å gå inn på et forum NÅ istdenfor å vente 1time.... kanskje det bare er meg som er immun mot denne avhengiheten?

Lenke til kommentar

Joda, men er man så opptatt av gsl så styrer man utenom forumer.

 

Hvorfor? Hvorfor skal man måtte styre utenom forum i lengre tid bare fordi man liker GSL?

 

AtW

Fordi det er tullete å ikke kunne snakke om kamper fra turneringer fordi noen skal inn på forumet før de ser kamper. Jeg hadde aldri gått inn på forumet før jeg ser en kamp jeg gleder meg til, logger ikke inn på skype engang.

Lenke til kommentar

Joda, men er man så opptatt av gsl så styrer man utenom forumer.

 

Hvorfor? Hvorfor skal man måtte styre utenom forum i lengre tid bare fordi man liker GSL?

 

AtW

Fordi det er tullete å ikke kunne snakke om kamper fra turneringer fordi noen skal inn på forumet før de ser kamper. Jeg hadde aldri gått inn på forumet før jeg ser en kamp jeg gleder meg til, logger ikke inn på skype engang.

 

Ingen har sagt man ikek kan snakke om det, men hva med å gjøre det i en egen tråd, eller i spoilere? Hvor vanskelig er det?

 

AtW

Lenke til kommentar

Når man går inn i en SC2 tråd, kan man virkelig ikke forvente at man ikke skal kunne prate åpent om en turnering som foregår.

 

Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha en egen tråd eller sette ting i spoilere om man må snakke om det rett etter kamper? Det er mye mindre bry enn at masse folk må holde seg unna all diskusjon om starcraft i lengre perioder?

 

AtW

Lenke til kommentar

Når man går inn i en SC2 tråd, kan man virkelig ikke forvente at man ikke skal kunne prate åpent om en turnering som foregår.

 

Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha en egen tråd eller sette ting i spoilere om man må snakke om det rett etter kamper? Det er mye mindre bry enn at masse folk må holde seg unna all diskusjon om starcraft i lengre perioder?

 

AtW

fordi det heter generell diskusjon

da føler jeg at jeg har rett til å diskutere alt

om du vil lage en "diskusjon med fokus på å unngå spoilet- SC2" diskusjon så knock urself out

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...