Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange seire p årad skal man omtrentlig ha på kappa før man rykker opp fra bronze? Drittlei av bronze nå!

Har du sjekket ut Day9? Herer en fin video hvor han forklarer kanskje det aller viktigste på Starcraft, nemlig mechanics. Ha øyet på minimappet, konstant produksjon, hot-key oppsett, ikke bli supply blocket osv. Anbefaler å ta en titt på hans andre "Newbie Tuesday" videoer også, veldig mye nyttig.

Lenke til kommentar

Hvor mange seire p årad skal man omtrentlig ha på kappa før man rykker opp fra bronze? Drittlei av bronze nå!

Har du sjekket ut Day9? Herer en fin video hvor han forklarer kanskje det aller viktigste på Starcraft, nemlig mechanics. Ha øyet på minimappet, konstant produksjon, hot-key oppsett, ikke bli supply blocket osv. Anbefaler å ta en titt på hans andre "Newbie Tuesday" videoer også, veldig mye nyttig.

 

Tusen takk for svar! Jeg har lenge sett på day9, husky, psystarcraft, hdstarcraft, TSL, og andre turneringer. Jeg har flere venner i diamond, men problemet er at jeg ikke kan spille så ofte. Var enkelt og greit bare litt nysjerrig, så trodde folk automatisk at jeg var dårlig. Men takk uansett!

Lenke til kommentar

Du er dårlig, og det er ikke noe galt med det. Teori er fint og flott, men det eneste som gjør deg bedre er å spille spille spiller. Man blir ikke fotballproff av å se mye på Canal+ Fotball.

 

Nei, jeg ser ikke problemet, synes selv starcraft MP er gøy, men har ikke tid til å spille det særlig ofte, og er (helt sikkert velfortjent) i bronze/silver, noe som sørger for at jeg blir noenlunde greit matchet. Jeg er dårlig fordi jeg spiller lite, sånn er det bare.

 

AtW

Lenke til kommentar

Du er dårlig, og det er ikke noe galt med det. Teori er fint og flott, men det eneste som gjør deg bedre er å spille spille spiller. Man blir ikke fotballproff av å se mye på Canal+ Fotball.

 

Vel, nå slår jeg ofte gull og diamond spillere, så om du bare ville minne meg på at jeg var dårlig, så syns jeg det var unødvendig. Jeg forstår poenget i posten, men om du bare ble irritert over at jeg syns jeg ufortjent var i bronze league så vet du strengt tatt ikke om jeg burde være der eller ikke, når jeg sier at jeg rett og slett ikke har nok tid til å spille nok. Men om du bare mente generelt, er jeg helt enig med deg, og da kan du ignorere førstnevnte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...