Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

da burde du vel strengt talt ikke løpt innom sc2 forums før du så dem :p

 

Det er jeg uenig i, i tråder som omhandler turneringer osv, greit nok. Men skal man liksom ikke kunne være i noen SC2-realterte tråder før man er helt oppdatert turneringsmessig?

 

AtW

generell diskusjon omtaler alt, også turneringer

så jeg er uenig i din uenighet

 

 

 

 

GNU

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da burde du vel strengt talt ikke løpt innom sc2 forums før du så dem :p

 

Det er jeg uenig i, i tråder som omhandler turneringer osv, greit nok. Men skal man liksom ikke kunne være i noen SC2-realterte tråder før man er helt oppdatert turneringsmessig?

 

AtW

generell diskusjon omtaler alt, også turneringer

så jeg er uenig i din uenighet

 

 

 

 

GNU

Det er da ingen problem å diskutere turneringer, så lenge man putter det inn i en spoiler-tag. På samme måte som at man ikke spoiler campaign deler uten forvarsel.

Lenke til kommentar

Seriøst folkens, spoilere! Noen av oss har faktisk ikke fått sett TSL-kampene ennå.

 

Sorry, beklager så mye :(

 

Jeg syns vi bør lage en tråd for turneringer jeg :)

 

Det er jeg rimelig enig i og synes vi kan starte en slik tråd asap, men er redd det samme vil skje der. Da det sikkert vil diskuteres flere turneringer samtidig og det er ikke sikkert alle parter som leser har sett alle turneringer ennå.

 

Uansett god ide, så jeg starter en slik tråd jeg.

Lenke til kommentar

da burde du vel strengt talt ikke løpt innom sc2 forums før du så dem :p

 

Det er jeg uenig i, i tråder som omhandler turneringer osv, greit nok. Men skal man liksom ikke kunne være i noen SC2-realterte tråder før man er helt oppdatert turneringsmessig?

 

AtW

generell diskusjon omtaler alt, også turneringer

så jeg er uenig i din uenighet

 

 

 

 

GNU

 

Greit å omtale turneringer, men resultater som er helt ferske synes jeg godt kan være i spoilertag.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

eller så skjønte han at jinro "cutter corners" og ville bruke dette til sin nytte?

 

d han gjorde var jo veldig all-inn, men det var jo ikke totalt, selv vist d hadde feilet så ville d nok være garantert å gjøre en viss skade så de kunne spilt videre, og han fortsatt kunne komt tilbake

 

 

Spoiler for dag 2 av TSL:

 

 

Han lagde litt drones, ås all-in var det vel ikke.

En annen ting jeg finner ironisk, er når zerg spiller mot grådige teran og protoss og lar de få opp denne death-ball, så klager de på at ballen er umulig å slå og svaret er hele tia "ikke la de få denne ballen". Var strengt tatt det MorroW gjorde. Puttet Jinro utenfor komfortsonen.

 

Såklart, mye forskjellig som kunne blitt gjort, og kanskje kunne fungert, men det han gjorde fungerte veldig bra ser det ut som.

 

 

 

Synes vi alle kan bli bedre på å putte ting i spoiler, og hva som står i spoiler, ihvertfall når det gjelder disse turneringene som foregår (TSL, GTSL, osv osv).

 

Så nå skal jeg kose meg med GSTL :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

battle.net. 1.3 skal visst implementeres før season 2 starter opp.

 

Patchen rulles visst ut nå, ifølge en tråd på teamliquid. Samtidig blir laddderen låst for opprykk/nedrykk i en uke før season 2 starter.

Lenke til kommentar

 

eller så skjønte han at jinro "cutter corners" og ville bruke dette til sin nytte?

 

d han gjorde var jo veldig all-inn, men det var jo ikke totalt, selv vist d hadde feilet så ville d nok være garantert å gjøre en viss skade så de kunne spilt videre, og han fortsatt kunne komt tilbake

 

 

Spoiler for dag 2 av TSL:

 

 

Han lagde litt drones, ås all-in var det vel ikke.

En annen ting jeg finner ironisk, er når zerg spiller mot grådige teran og protoss og lar de få opp denne death-ball, så klager de på at ballen er umulig å slå og svaret er hele tia "ikke la de få denne ballen". Var strengt tatt det MorroW gjorde. Puttet Jinro utenfor komfortsonen.

 

Såklart, mye forskjellig som kunne blitt gjort, og kanskje kunne fungert, men det han gjorde fungerte veldig bra ser det ut som.

 

 

 

Synes vi alle kan bli bedre på å putte ting i spoiler, og hva som står i spoiler, ihvertfall når det gjelder disse turneringene som foregår (TSL, GTSL, osv osv).

 

Så nå skal jeg kose meg med GSTL :D

jeg støttet strengt talt vinneren der da, så vet ikke vorfor du kvitterte meg :p

 

#2 så har jeg aldri puttet ting i spoilet, og dermed aldri lært vordan man gjør det :p

Lenke til kommentar

Nah, det er ikke så morro, spille mot folk som ikke har teken på noe. Husk at det vil ta ca 50-100 games til å komme opp igjen. Nei måten de resette på men holder folk i sine leagues er flott.

 

Skulle ønske jeg ikke ble dumpa fra Diamond slik at jeg kunne spille meg opp på de i mid-low diamond isteden for plat. Men men, når man spiller drit lenge så er det bare på sin plass å få hammern! :p

Lenke til kommentar

Du vil miste alle plasseringene i alle divisions. Så spiller du én kamp, og så er du plassert igjen. De gjør det hovedsakelig for å luke ut inaktive spillere og gi nye spillere muligheten til å komme på topp i divisions (dette er nesten helt umulig når det er folk som har spilt siden release på toppen).

 

Så hvis du var f.eks. gold vil du fortsatt være gold etter ladder reset, men i en ny divisjon (og etter å ha spilt 1 placement match).

 

Grunnen til at dette vil virke er at du har en skjult "match making rating" (MMR) som er relativt uavhengig av league/division, og denne vil du beholde også etter ladder reset. Siden spillet fortsatt vet hva din MMR er, så kan den også plassere deg inn i riktig league med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...