Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm så deg jeg får ut av det mathias sier er at jeg spiller en kamp og taper=jeg bunner

og vist jeg spiller en kamp og vinner=jeg havner midt-på?

 

va med min venn som jeg spilte opp i diamond som fortsatt er bronze nivå, vordan skal han komme seg ned igjen? :p

Du vil beholde ranken din, fordi du vil beholde MMR-en din. Så hvis du f.eks. er platinum før ny sesong, så vil du etter all sannsynlighet være platinum også etter. Hvis du havner i Gold/Diamond så er det en endring som kom som følge at du i løpet av de to ukene før ny seson har blitt dårligere/bedre, og som sannsynligvis hadde skjedd uansett hvis det var ny seson eller ikke.

 

Vennnen din som er på bronze-nivå vil bli matchet mot gode folk, men etter hvert som han taper mot disse vil han matches mot dårligere og dårligere folk til han stabiliserer seg med spillere på sitt nivå. Så hvis han egentlig burde vært i bronze, så vil han nok komme tilbake dit, med mindre han begynner å spille bedre (men da vil han etter all sannsynlighet havne i f.eks. silver).

Lenke til kommentar

Heart of Swarm kommer i første havldel av 2012, iføgle de siste uttalelsene fra Blizzard.

 

JEss, over dobbelt så lang tid som det skulle ha tatt. Det viser hvorfor det ikke var en god ide å dele opp rasene i mine øyne. (og før noen maser om det, jeg snakker om at de heller burde hatt 30 levler fordelt over alle raser, kontra 30 terran, ikke 90 over alle i første utgave)

 

AtW

Lenke til kommentar

Heart of Swarm kommer i første havldel av 2012, iføgle de siste uttalelsene fra Blizzard.

 

JEss, over dobbelt så lang tid som det skulle ha tatt. Det viser hvorfor det ikke var en god ide å dele opp rasene i mine øyne. (og før noen maser om det, jeg snakker om at de heller burde hatt 30 levler fordelt over alle raser, kontra 30 terran, ikke 90 over alle i første utgave)

 

AtW

Hvis jeg ikke husker feil, så sa Blizzard før Wings of Liberty kom ut at det skulle være 18 måneder mellom hver ekspansjon Noe som betyr at Heart of Swarm skal komme ut i Februar 2012, som er i første halvdel av 2012. Tror du har regnet litt feil her ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vil det bli noen annen oppdatering enn nye campaigns?

Og må man ha det for å spille online?

 

Du kan forsette å spille online med Wings of Liberty, men du får trolig ingen av endringene/nyehetene i utvidelsepakken gratis.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...