Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen sammenheng med Code A eller Code S. Tror det ikke er noen spots som gis ut for de som gjør det bra, men mulig jeg tar feil.

 

Som Gnurk sa er det for å støtte Japan, så alle VoDs er gratis. Tastosis kommenterer.

Dette er jo enda bedre enn TSL :D .

 

Regner med det ikke er mulig å laste ned VODs fra gomtv på noen måte? Liker å laste ned alt til harddisk, så se det derifra og kunne styre selv når neste fil spilles og vite at jeg ikke må buffre halvveis.

Lenke til kommentar

Har ingen sammenheng med Code A eller Code S. Tror det ikke er noen spots som gis ut for de som gjør det bra, men mulig jeg tar feil.

 

Som Gnurk sa er det for å støtte Japan, så alle VoDs er gratis. Tastosis kommenterer.

Dette er jo enda bedre enn TSL :D .

 

Regner med det ikke er mulig å laste ned VODs fra gomtv på noen måte? Liker å laste ned alt til harddisk, så se det derifra og kunne styre selv når neste fil spilles og vite at jeg ikke må buffre halvveis.

da må du nok gjøre det fra ulovlig distributører (som d forøvrig finnes nok av)

men fra gomtv kan du nok ikke laste ned pga de generelt imot det pga de vil forhindre ulovlig distributering -_-

 

jeg vet ikke om no 3rd ware som lar deg nedlaste fra gom heller :8

Lenke til kommentar

Imorra starter jeg for alvor på dette :)

Husker med gru tilbake til hvor forferdelig jeg var før...

Noen tips fra dere som har spillt lenge?

 

Med hva? Starcraft?

 

Se på folk som Husky, HDstarcraft, askjoshy, day9, analyser replays, les strategier på teamliquid.net, hold deg informert og ikke bli lat i matchene du spiller. Prøv å alltid være på hugget.

Lenke til kommentar

Imorra starter jeg for alvor på dette :)

Husker med gru tilbake til hvor forferdelig jeg var før...

Noen tips fra dere som har spillt lenge?

Mange tips fra han over som å se på Day9, Husky osv. Så er det vel bare å spille mye, så blir du automatisk bedre over tid. Og ikke grav deg ned i frustrasjon hvis du taper en kamp, ta heller og analyser replayet og se hva du kunne gjort annerledes og lær av dine feil.

Lenke til kommentar

Husky er nok mer for underholdning ja, men han sier jo et par ting om gangen som er vel greit å vite.

Tviler dog en blir skikkelig mye bedre av å bare se på Husky.

 

Uansett, noen som er i Silver/Gold som har lyst å spille i dag?

 

edit: spilte just placement match, vant mot en gold rank 12 og er nå i Silver, yay :D

Ikke mer bronze, takk og lov hehe.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Se 15 matcher med IdrA så kan vi diskutere :) Har fulgt SC2 siden betalaunch på våren i fjor og sett ganske mange matcher med IdrA. Han har kanskje moderert seg litt i GSL, men der skjønner jo ikke halvparten engelsk uansett.

 

Det som er med IdrA er at han har veldig god macro, men det er stort sett det. Kan peke på sååå mange kamper hvor han taper fordi han bommer på micro, eller har en motstander som ikke går med på å vente til han er ferdig med å macroe før det blir fight.¨

 

Liker best å se matcher med zerg selv, men finner de andre zergspillerene mye mer underholdende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...