Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Gamezone klarte ikke å levere standarytgaven i dag så den går i retur når den kommer.

 

Ska uansett spille igjenom SC1 først så bestilte SC2 CE fra Elkjøp kommer vel i neste uke. stressa er jeg uansett ikke.

 

Har en junior på 1 år så tid er uansett begrenset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Can't find an authorized copy of Starcraft 2 associated with this b.net account.

 

Sykt flott -.- Andre som også har samme problem? Leste på b.net forumet at jeg måtte bare skifte passordet mitt 4 ganger, men har nå gjort det over 7 ganger, og det funker fortsatt ikke. Nedsig :(

Har det samme her, får bekreftet på Battle.net at Wings of Liberty er lagt til og aktivt, så da er det bare å prøve igjen ved en senere anledning.
Lenke til kommentar

Can't find an authorized copy of Starcraft 2 associated with this b.net account.

 

Sykt flott -.- Andre som også har samme problem? Leste på b.net forumet at jeg måtte bare skifte passordet mitt 4 ganger, men har nå gjort det over 7 ganger, og det funker fortsatt ikke. Nedsig :(

Det er det verste :( .

 

Jeg fikk låne en trial av en kompis, men fikk aldri logga inn i spillet, selv etter mye prøving og feiling. Så fikk jeg og tips om å bytte passord, noe jeg gjorde, men endte opp med at verken det nye eller gamle passordet fungerte. Ikke finnes min kombinasjon av email, for- og etternavn i deres system så jeg får ikke resatt passord på noen måte. Hei, support :s .

 

Og ja, svake menneske, jeg bestilte fra Komplett :p .

Lenke til kommentar

60 euro direkte fra blizzard. som digital. bestilte heller fra komplett til 299,- :)

fins det noen lovlige steder hvor man kan laste det ned? Eller må jeg vente til jeg har fått registrert spillet i battlenet før jeg kan laste det ned? har ingen dvd-rom. :p

 

Du kan laste ned og installere spillet fra hjemmesiden selv om du ikke har cd key, det har jeg gjort, just in case jeg får lyst å kjøpe.

Lenke til kommentar

Jeg var så heldig å få tak i Collectors Edition til SC2 idag, hadde allerede lasta ned clienten og var klar til å spille, manglet bare koden.

Jeg får tak i koden fra boksen, starter spillet.. det går fint, ser loggin skjermen.. logger inn.. og rundt 5 sekunder senere så crasher spillet.

 

"Dxdiag Application Error - 00xc0000017"

 

Satte Virtual Mem til 10g,

Lasta ned nyeste Direct X 11

Instalerte nyeste nettverks driverne "marvell Yukon 8010 gigabit ethernet"

og instalerte nvidia grafikk drivere "Gforce 8800 GTS"

Bruker Windows 7 Enterprise.. om det har noe å si

 

Nå når jeg starter spillet skjer det samme, bare at dxdiag kommer ikke opp men at programmet har fått en uventet feil bla bla og må stenges bla bla..

 

Håper det er noen som har gode tips til hva som kan redde dagen min ^^

Lenke til kommentar

Jeg var så heldig å få tak i Collectors Edition til SC2 idag, hadde allerede lasta ned clienten og var klar til å spille, manglet bare koden.

Jeg får tak i koden fra boksen, starter spillet.. det går fint, ser loggin skjermen.. logger inn.. og rundt 5 sekunder senere så crasher spillet.

 

"Dxdiag Application Error - 00xc0000017"

 

Satte Virtual Mem til 10g,

Lasta ned nyeste Direct X 11

Instalerte nyeste nettverks driverne "marvell Yukon 8010 gigabit ethernet"

og instalerte nvidia grafikk drivere "Gforce 8800 GTS"

Bruker Windows 7 Enterprise.. om det har noe å si

 

Nå når jeg starter spillet skjer det samme, bare at dxdiag kommer ikke opp men at programmet har fått en uventet feil bla bla og må stenges bla bla..

 

Håper det er noen som har gode tips til hva som kan redde dagen min ^^

Prøv å kjøre i en annen DX? DX 9/10? Tviler på at det støtter DX11 ennå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...