Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Så kjipt at denne tråden er blitt bare klaging over at spillet ikke virker, istedet for ordentlig diskusjon om features i selve spillet og gameplay. Jeg prøvde meg på en liten strategy-guide, men den druknet fort i klaging og svar på klager.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kjipt at denne tråden er blitt bare klaging over at spillet ikke virker, istedet for ordentlig diskusjon om features i selve spillet og gameplay. Jeg prøvde meg på en liten strategy-guide, men den druknet fort i klaging og svar på klager.

 

Ok i found the door. Adios ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk beskjed om å lese EULAen om igjen og trykke Accept igjen, men Accept-knappen nektet å bli aktivert, så jeg fikk ikke trykke den igjen. I stedet gikk jeg inn i Options, tilbake til menyen og har ikke hatt noe problem siden. To achivement har jeg også fått. :)

 

Du må scrolle til bunnen av EULAen for at den knappen skal aktiveres. Også må det gjøres to ganger.

 

OnTopic: Spiller masse campaign nå. Herregud så spennende det er <3

Lenke til kommentar

Så kjipt at denne tråden er blitt bare klaging over at spillet ikke virker, istedet for ordentlig diskusjon om features i selve spillet og gameplay. Jeg prøvde meg på en liten strategy-guide, men den druknet fort i klaging og svar på klager.

 

Er vel ikke så ekstremt overraksende at folk er misfornøyd med, og opptatt av at spillet de har kjøpt ikke funker?

 

AtW

Lenke til kommentar

Så kjipt at denne tråden er blitt bare klaging over at spillet ikke virker, istedet for ordentlig diskusjon om features i selve spillet og gameplay. Jeg prøvde meg på en liten strategy-guide, men den druknet fort i klaging og svar på klager.

Releaseday, hva forventer du?

Lenke til kommentar

Her forventer man masse problemer etter å ha lest her, også var det bare å dytte inn DVD'n, vente på install, activate på battle.net med seriekoden i coveret, laste ned en 30MB update, Play, logge inn på battlenet ingame og vips..off we go :)

 

At man må scrolle til bunnen av EULA 2 ganger er standard i WoW etter hver ny patch også.

 

299,- på elkjøp. Null tull med preorders som ikke kom i posten, digital downloads med rare aktiveringssider.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Her forventer man masse problemer etter å ha lest her, også var det bare å dytte inn DVD'n, vente på install, activate på battle.net med seriekoden i coveret, laste ned en 30MB update, Play, logge inn på battlenet ingame og vips..off we go :)

 

At man må scrolle til bunnen av EULA 2 ganger er standard i WoW etter hver ny patch også.

 

299,- på elkjøp. Null tull med preorders som ikke kom i posten, digital downloads med rare aktiveringssider.

 

Kjøpte det også på Elkjøp. Kosta 399. Hadde 50 øre i lommeboka etter jeg hadde betalt for spillet. :fun:

Lenke til kommentar

De som ikke får spillt pga. "Can't find an authorized copy of Starcraft 2 associated with this b.net account."

 

1. Skift passordet ditt og prøv å logge inn igjen.

2. Hvis det ikke funker, fortsett å skifte passordet 4 ganger etter hverandre, deretter logge inn igjen.

3. Hvis det ikke funket, prøv å endre språk i "communication" under "settings".

4. Hvis alt over ikke har fungert, ta og skifte email til noe annet.

5. Vent i noen timer :p

Lenke til kommentar

Jepp, blizzard har sagt at de la ekstra mye effort i singleplayer delen så flest mulig skulle greie å spille kampanjen og se alle de påkostede flotte filmsnuttene de har laget. Når det snakkes om SC1 er det ofte bare multiplayer som nevnes, og "det er altfor hardcore for meg så jeg gidder ikke prøve, de karene fra korea som spiller 20 timer i døgnet knuser meg uansett". De ville at folk skulle slutte å tenke på hardcore multiplayer når de hørte Starcraft-navnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...