Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte selv fra CDon. og CDON prøvde seg på "VAREN er sendt" på Torsdag 22.07 forrige uke.

Ble ikke registrert sendt før 26.07 (Sendingen er innlevert til terminal og videresendt) ifølge sporring

 

Heldigvis dog, 27.07 Sendingen er ankommet postkontor i Oslo. Hente spillet etter jobb.

Lenke til kommentar

CDON kan spise drit. At de i tillegg prøver å lure kunder med en "varen er sendt"-mail på torsdag gjør meg bare enda mer forbanna. Det er jo helt tydelig at den ikke ble det.

 

/sadface.

 

Jeg fikk forhåndsbestillingen fra CDON.com på lørdag. Kanskje Posten har rottet det bort ??

 

Jeg deltok i betaen i noen måneder så jeg har spilt en god del multiplayer og av den grunn bestempte jeg meg for å begynne med single player med en gang. Single player as fantastic og så langt er jeg meget fornøyd med kjøpet.

 

Online navne mitt er Adeptus hvis du vil ha en 'sparing partner' :)

Lenke til kommentar

CDON kan spise drit. At de i tillegg prøver å lure kunder med en "varen er sendt"-mail på torsdag gjør meg bare enda mer forbanna. Det er jo helt tydelig at den ikke ble det.

 

/sadface.

 

Jeg fikk forhåndsbestillingen fra CDON.com på lørdag. Kanskje Posten har rottet det bort ??

 

Du bestilte sikkert ikke CE? Min erfaring er hvertfall at posten i 999 av 1000 tilfeller aldri har skylda. Å det er ikke bare jeg som ikke har fått levert CE. Uansett så kjøper jeg det andre steder, så får jeg heller sende tilbake driten til CDON.

Lenke til kommentar

Kudos til elkjøp som klarte å levere spillet idag! De trosset all dårlig omtale angående leveringstid :new_woot:

 

Nice, vanlig eller CE? Hvor bor du? Bestillte vanlig som ble sendt med brev, la oss satse på at min også kommer i dag.

 

AtW

 

Vanlig, med brev.

 

Jeg er hjemme hos mine foreldre i ferien, så det vil si på landsbygda et godt stykke utafor Trondheim!

 

Din kommer helt sikkert idag :thumbup:

Lenke til kommentar

Kudos til elkjøp som klarte å levere spillet idag! De trosset all dårlig omtale angående leveringstid :new_woot:

 

Nice, vanlig eller CE? Hvor bor du? Bestillte vanlig som ble sendt med brev, la oss satse på at min også kommer i dag.

 

AtW

 

Vanlig, med brev.

 

Jeg er hjemme hos mine foreldre i ferien, så det vil si på landsbygda et godt stykke utafor Trondheim!

 

Din kommer helt sikkert idag :thumbup:

 

Bra saker,

 

Noen som har fått vite prisen på digital download i europa?

 

AtW

Lenke til kommentar

60 euro på blizzard store... Blodpris! Noen som har vært på elkjøp eller spaceworld og sett om det koster 299 i butikken og? Har CE til 499 på elkjøp.

 

Ah, for å Gloate i egen fortreffelighet:

 

Som spekuelert i tidligere, så tipper jeg det blir europeisk retail-pris, nå er ikke den helt sikker heller, men jeg gjetter 60 euro, eller kanskje 50.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...