Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

hehe.. er faktisk litt redd for å svi kortet :blush: det er uvant varmt.. litt rart at JEG skal være redd for å svi noe hw :!: tror jeg begynner å bli gammel :roll:

 

men jeg skal vel prøve meg litt mer etterhvert, må bare finne ut hvor varmt kortet egentlig blir og ikke minst finne tid til å sitte å prøve, benche, tweake og kose seg. Er uansett fornøyd med kortet slik det er.... enn så lenge :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe blir satt ivertfall... kom igjenom unigine med gpu core på 982mhz og volt satt til 1,25 i asus smartdoc. Prøvde etterpå å kjøre samme runde med samme core på stock volt og da låste testen seg etter 2sek ;)

 

nå skal det nevnes at jeg så antydning til artifacts ett par plasser, om det er for lite volt eller at kortet blir for varmt vet jeg ikke. Kjører med åpent kabinett nå :yes:

 

1.26v 982-5500 1409 poeng

post-97480-0-31861700-1294613926_thumb.jpg

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

Ny runde med unigine. volt satt til 1.26 core:982mhz, minne:5896mhz

 

skal prøve å komme litt høyere på gpu :whistle:

 

 

har du ennå ikke klart å få til Hwbot Heaven :whistle:

 

du må sette region til england og format til england UK

 

Hehe.. nei, har ikke gjort det enda :blush: men får se i morgen.

 

Så langt er alt over 982mhz på core "no go". Prøvde til og med å sette volt til 1.3 :roll: jaja.. er fornøyd likevel.

 

edit: nå er det natta :sleep:

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Regner med at det er litt AMD fanboys her.

Tenkte å gi dere en utfordring! :tease:

Kan dere gi meg en rekke gode grunner til å ikke kjøpe Nvidia GTX580/570/560/460 og heller gå for et tilsvarende AMD kort fra 6000-serien?

 

Mitt generelle inntrykk og hvorfor jeg foreløpig styrer mot Nvidia:

Bedre drivere

Kvalitet>kvantitet

Produsenter som Evga

Samme pris/ytelse som AMD

PHYSX, CUDA og 3D

Lenke til kommentar

Muligheter for flere skjermer og DP+HDMI ble avgjørende for meg. Ellers har jeg ikke så mye bra å si om 6970 egentlig, hovedproblemet mitt er at det støyer merkbart mer enn mitt gamle 5870. For ren spillytelse "burde" jeg ha valgt 580, men jeg sparte ihvertfall litt penger.

Endret av mad_arab
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...