Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli spennende og se om 11.1 driverene klarer å fikse klikkinga i BO... Har rett og slett gitt opp å spille det da det klikker både her og der. Hjelper ikke å se boosten gtx 580 har fått med de nye driverene sine heller... Not sure if I did the right choice with 69xx, to be honest with ya'll.

Lenke til kommentar

pffft... se positivt på det. AMD/ATI sine nyeste drivere har nesten bestandig sørget for et realt boost i spill og aplikasjoner. Dessuten kommer det jo nå en driver som er beregnet for 69xx serien :yes:

 

Tviler på at 6970 greier å hamle opp med gtx580 men herregud.. hva gjør vel det?? 6950/70 er jo et nyyydelig kort :D

 

edit: forresten.. når kommer 11.1 ? kan jo ikke være lenge til nå.

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

pffft... se positivt på det. AMD/ATI sine nyeste drivere har nesten bestandig sørget for et realt boost i spill og aplikasjoner. Dessuten kommer det jo nå en driver som er beregnet for 69xx serien :yes:

 

Tviler på at 6970 greier å hamle opp med gtx580 men herregud.. hva gjør vel det?? 6950/70 er jo et nyyydelig kort :D

Det sier du bare for å ha god samvittighet for at du kjøpte ATI :tease:

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

pffft... se positivt på det. AMD/ATI sine nyeste drivere har nesten bestandig sørget for et realt boost i spill og aplikasjoner. Dessuten kommer det jo nå en driver som er beregnet for 69xx serien :yes:

 

Tviler på at 6970 greier å hamle opp med gtx580 men herregud.. hva gjør vel det?? 6950/70 er jo et nyyydelig kort :D

Det sier du bare for å ha god samvittighet for at du kjøpte ATI :tease:

 

haha :D kunne godt kjøpt gtx580 men valgte somsagt AMD :love:

Lenke til kommentar

Jeg kunne kjøpt akkuratt det jeg ville av de, men de ekstra 2000k kunne ikke rettferdiggjøres.( så skal man plusse på blokk også )

 

Siden det året her klarer 2x6970 det som kommer lett, og om 1 år har vi ny serie som blir et mye størr hopp i ytelse.

 

Og begynne og tvile for man se Nvidia får boost med ny driver, når vi ikke har fått vår 1 sikkelige ennå...den blir litt :!:

 

Se hva boost 5870 fikk fra start og utover :whistle:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg tenker Witcher 2, Crysis 2 og ikke minst RAGE( første spill fra ID på år nå..så spennende DEN blir spennende og se om ATI har sin overlegne ytelse fra Wolfenstein som ID laget også ), Bulletstorm, DEad Space 2......Er de jeg venter på som jeg kommer på nå.

 

Og når jeg ligger på 80-100 konstant i Black O.( ett kort) med alt på max på 1920x1080 så bryr det meg ikke hvor mye 580 får i boost:P

 

Man har allerede bra fps.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

sitter her nå og tester single 6970 ocing :p

 

Prøver å forbedre scoren til Hwboot countrycup :rofl:

 

Økte OC på CPUene fra 4,2 GHz til 4,5 GHz men det ga null økning i poeng :no:

Ser ut som om det kun er klokking på GPU+minne som hjelper

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...