Gå til innhold

Doofenscmitz treningslogg! Nå semi deaktivert...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pic or gtfo :p

 

M2: 150g laks, bittelitt ravioli, litt hjemmelaga guacamole og et lass brokkoli... (edit: 2scoops prozyme som "dessert")

 

M3: litt baconsnacks, 1 kaffe lattè og 2 biter sjokolade (kino, Fast5)

 

M4: 1 skive speltbrød med meierismør, ett økologisk egg, og 1 skive stjernebacon med 3dl melk til!

 

Nomnomnom-dag... :dribble:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Har så store utfordringer i forhold til astma for tiden at medisinering som er nødvendig, affekterer forbrenning (i særdeles positiv grad hva mål angår) slik at det kvalifiserer til regelrett doping...

 

Har i det lengste forsøkt å unngå medisinering utover prevantive medikamenter, men nå MÅ jeg til med kraftigere lut...

 

Anser da ikke en logg her som passende, ønsker ikke å sette griller i hodet på noen som måtte ønske å gjøre det samme som meg utenfor et sykdomtilfelle... :thumbdown:

Endret av Suspended_user
Lenke til kommentar

Hva rabler du om? Vi driter vel i hvilken medisiner du tyller i deg. Slutt å syt og fortsett logginga.

 

Fra en nordlending til en annen!

 

@Doofen, bare virket som om du har tenkt å slutte helt, med navnebytte, fjerning av avatar osv.

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar

Ja det ja... Skulle bare skifte avatar, men endra visst alt da... :hmm:

 

Hva rabler du om? Vi driter vel i hvilken medisiner du tyller i deg. Slutt å syt og fortsett logginga.

:p

 

Vel... Jeg har utvist mer eller mindre nedsettende holdninger rundt de som bruker medikamenter for resultatoppnåelse såeeeee... :ph34r:

 

Kan jo seff vurdere logging av øktene, medisinen vil ikke påvirke styrke så det er jo mulig...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...