Gå til innhold

Doofenscmitz treningslogg! Nå semi deaktivert...


Anbefalte innlegg

Hva er greia med fettfobien egentlig?

Det er det som er så pussig... Jeg digger fet mat og har ikke en "fettfobi", men det har rett å slett bare blitt sånn som det har vært den siste måneden... :hmm:

 

Inkorporerer egg og bacon som kveldsmat heretter og noe nøtter til lunjs for å begynne en plass...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens trening...

 

Rygghev

2x8 reps

 

Markløft

2x5 med 100kg

 

Benkpress

50kg x 8 +5 +5 +5

 

Dips

8 reps

8 reps

 

Chinups

8 reps

6 reps

 

Militærpress ez-stang

20kg x 12 +5 +5 +5

 

Dobbel bicepscurl smalt grep ez-stang

20kg x 11 +5 +5 +5

 

Franskpress ez-stang

20kg x 12 +5 +5 +5

 

 

Ok økt, men ble litt forvirra etter markløften siden jeg kjente den så bra i ryggen. Var ikke sikker på om jeg skulle kjøre lett roing, men lot det fint være og fortsatte med økta som beskrevet...

 

Massivt blodsukkerkræsj på jobb i dag, ble skjelven og kvalm... Henta meg inn med 2 glass cola, venta så 10 minutter og spiste havregrøt med banan i, en Skyr, 4 skiver salami, 15 valnøtthalvdeler og da kom det seg...

Det var mildt sagt en ekkel opplevelse, lurer på om periodisk faste ikke funker i kombinasjon med en fysisk jobb...

Lenke til kommentar

Det er aldri periodisk faste sin skyld, det er de som følger det på feil måte sin skyld :p

Så jeg har phaila, men wtf... Jeg tar opp kcalnivået til rett rundt 2000 kcal om dagen så ser jeg hvordan det går...

 

Spiste som f**n etter trening i går og tror jeg fikk en wooosh elns, våkna opp i dag og så i speilet at jeg er meeeeget nært det jeg var på bildet i den første posten i tråden min nå og fruen bekrefta det :new_woot:

 

Vekta sa 66kg så OM jeg er der jeg var på det bildet har jeg lagt på meg 4kg muskelmasse i høst :new_woot:

Lenke til kommentar

Tar et bilde i morra tidlig, har akkurat brutt nedpå den største posjonen med "MØLJA" (torsk, rogn, lever, bacon, smelta smør, poteter og anna snacks) jeg ever har spist :p

 

Det er digg å bo på "yttersida" av NordNorge hva mat angår :new_woot:

 

Stemmer i på den!

At man har en far som er fisker skader heller ikke; fisk minimum tre ganger i uka, og det kostnadsfritt. :D

Lenke til kommentar

Dagens trening...

 

Utfall/chinups

35kg x 12/6 reps

35kg x 12/6 reps

35kg x 12/6 reps

 

Benkpress/knebøy med vektskive holdt over hodet (20kg)

40kg x 12/20kg x 12

40kg x 12/20kg x 12

40kg x 12/20kg x 12

 

Enarms roing/franskpress

15kg x 12/20kg x 12

15kg x 12/20kg x 12

 

Cablecrunches

6 x 35kg

6 x 35kg

6 x 35kg

 

Tok det litt rolig siden jeg enda ikke er helt frisk av forkjølelsen.

Bra økt med tanke på at jeg enda er syk... :sick:

Lenke til kommentar

Kostholdet som "tok kveld" siden jeg var syk har kommet tilbake på rett spor igjen :new_woot:

 

Har blitt inspirert til å se om jeg klarer å spise så mye økologisk som mulig igjen og det fører med seg en del ting.

Økologisk melk smaker bedre, jeg innbiller meg at eggene gjør det samme... Baconet blir litt tørt, men det kontres lett med å steke det i mye smør (meierismør vel og merke)...

 

I tillegg skal jeg se om jeg klarer meg uten noen slags kosttilskudd foruten vitaminer og oljer, det skal kunne gå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...