Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg sjekke opp butikkdama


Anbefalte innlegg

Siden du er sjenert så kan du ta det enkle valget.

 

Kjøp noe der (sokker eller whatever så du ikke sløser mye peng), legg igjen en lapp på disken å gå. På lappen kan du skrive litt tekst så helt nederst kan du skrive at om hun er interessert så kan hun sende en sms eller ringe så kan dere finne på noe, så TLF nummeret ditt så klart.

 

Før hun har kommet seg til den delen av lappen der det står at du vil finne på noe så er du allerede ute av butikken så du slipper et flaut nei, så hold deg unna den butikken til du får svar, om du ikke får svar så bare ikke dra tilbake, sannsynligvis har hun type.

 

Kanskje en veldig feig måte å gjøre det på, men om du ikke tørr å sjekke hun opp face2face så er det bedre enn ingenting. Selvfølgelig anbefaler jeg at du sjekker hun opp face2face, hun kommer til å finne deg mye mer interessant. Men å ta den feige løsningen er bedre enn å angre på at du ikke turte noe som helst.

 

 

Jeg jobber i butikk selv og om noen gjorde det der med meg hadde jeg gjerne kontaktet den person om jeg var interessert, hvis ikke hadde jeg tatt det som et kompliment å bare latt være å ringt, ingen big deal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glem igjen et Penisfuteral i pandaskinn. Det imponerer.

 

Depends on the size :innocent:

 

Men bare skaff deg to stk nøtter, gå inn der og si:

 

"Hei! Jeg syns du er ei søt jente. Du virker som en koselig person, vi burde ta en kaffe sammen!"

 

Fixed!

Endret av haswonit
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hærregud så teit, ikke bruk slike teite ting. Si bare hei, og ta det deretter.

Den der isbjørnen fikk jeg, og da svarte jeg 500-600 kg tror jeg det var.

Lenke til kommentar

Er da ikke unormalt å gå i butikker bare for å kikke/slå ihjel tid.

 

Du tar en liten runde i butikken, kikker litt, venter på at hun skal spørre om hva du trenger denne gangen og så kan du svare noe sånt som: "Jeg trenger egentlig ikke noe, ville bare hilse på deg igjen og høre om du ble med på "insert random aktivitet" en dag"

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Stalking på facebook og kjøp av varer hver uke høres ut som ikke så lur idee spør du meg. De fleste jenter setter pris på at en gutt er ærlig og har mot til å spørre. Gå bort til henne og si noe slikt som: "Unnskyld, men kan jeg være åpen om noe? Du er en veldig pen og hyggelig jente og jeg har vært sjarmert av deg siden jeg først så deg. Kan jeg be deg ut på en kopp kaffe eller noe lignende?"

 

Verste du for er bare et "Nei, beklager ikke interessert" noe du kan bare smile til og si "Vel, var verd et forsøk. :)" eller "Beklager men jeg er allerede ilag med noen" noe du kan svare på "Vel jeg ante meg egentlig det, var vel verdt et forsøk. :)" Om du for et "Ja", så er det bare å grine fra øre til øre og spørre når det passer :)

 

Det er ofte jenter blir litt satt ut og ikke klarer helt å gi deg et definitiv svar på flekken, da anbefaler jeg at du gir henne litt tid og kom innom noen dager senere og å spørre om hun har tenkt noe over det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer bare til å virke teit hvis du føler deg teit.

 

Det enkleste er å åpne med "hei".

Spiller liten rolle hva du sier. Smil og se henne i øynene så går det nok bra. Fortell henne hva du vil; Hei, jeg har lyst til å ta deg med ut på en kaffe en dag, hva skal du i morgen?

 

"Det er ofte jenter blir litt satt ut og ikke klarer helt å gi deg et definitiv svar på flekken"

 

For noe piss. Hvis hun ikke klarer å gi deg ett svar med en gang er det DU som har driti deg ut. Du har ikke solgt deg selv bra nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kommer bare til å virke teit hvis du føler deg teit.

 

Det enkleste er å åpne med "hei".

Spiller liten rolle hva du sier. Smil og se henne i øynene så går det nok bra. Fortell henne hva du vil; Hei, jeg har lyst til å ta deg med ut på en kaffe en dag, hva skal du i morgen?

 

"Det er ofte jenter blir litt satt ut og ikke klarer helt å gi deg et definitiv svar på flekken"

 

For noe piss. Hvis hun ikke klarer å gi deg ett svar med en gang er det DU som har driti deg ut. Du har ikke solgt deg selv bra nok.

 

Kanskje det er det jeg burde gjøre :p

 

 

 

Lenke til kommentar

Kanskje det er det jeg burde gjøre :p

Du trenger ikke noen lure teknikker eller noe sånt ihvertfall :)

Smil, få henne til å le om du kan, og fortell hva du vil.

Sier hun nei eller er usikker, skifter du tema i noen minutter som om ingenting har skjedd, og så prøver du igjen.

 

Men det desidert viktigste er å smile!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...