Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg sjekke opp butikkdama


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Butikkfolk skal jo være overhyggelige og "kosete" med kundene sine. Kan lett gå på en smell der ja. Jeg har selv blitt sjarmert i senk av butikkbetjeningen - og endt opp med all slags dyre greier. F.eks. sengetøy til nesten 1700 spenn. Egyptisk bomull ftw.

 

Hvis du føler du har noe på G. Gi faen i å planlegg hva du skal si. Vær deg selv.... smil, se hun inn i øya. Bruk sjarmen din og prøv å "gi litt faen" - i det hele tatt. Det at du er selvsikker er pluss pluss.

 

Tipset jeg vil gi til deg, er å prøv å ta hun litt forsiktig på ryggen... se hvordan hun reagerer. Smiler hun og blir litt satt ut - så kjør på !!! Be henne ut. Mens trekker hun litt unna eller virker litt satt ut på feil måte, så back off. Hehe.

 

Eller skriv navn + nummer på baksiden av kvitteringa. Med "ring meg":

 

OHH.. damer like romantikk. Send blomster. Til jobben hennes. :D

Lenke til kommentar

Dritartig. Det jobber sommervikarer i matbutikken her jeg bor nå, en del pene jenter.

Noen openers jeg kan bruke?

Bare for moro skyld.

 

Jeg skal gjennomføre det om det ikke blir for teit/cheesy. :!:

 

 

Visst du jobber på en butikk, bak kassen, og møter mange pene jenter daglig, så kan du ha det veldig kjekt. Ikke fokuser på å sjekke damene opp, men heller det å ha det kjekt.

 

Jobber du feks på Rema, og der er ei jente som bruker å handle der av og til, så si noe slikt:

"Hei, jeg har lagt merke til at du har handlet en god del med meg i det siste"

"Du trenger ikke å handle hver gang du vil se meg"

"Du kan berre spør etter nummeret mitt, du slipper å være redd"

 

Si noe slik å vær dønn seriøs, det blir konge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, ja.... husker jeg gjorde slike små stunts når jeg jobber i en kiosk. Du får faktisk mer selvtillitt av det.... og jobben blir 1000 ganger morsommere. :)

 

Man må bare tørre å være litt uhøytidelig og drite seg litt ut. Men ikke vis at du blir flaut. Hehe... ;)

 

Et tips: Si LYKKE TIL. Når du har gitt bæreposen... da blir de så forvirra at de vet ikke hva de skal si. :p Eller avslutt med noe sånt. ^^

Lenke til kommentar

Fremgangsmåte:

1. Finn ut hva hun heter

2. finn ut hvor hus bor

3. Møt opp utenfor soveromsvinduet hennes kl halv 5 om mogenen.

4. Kast stein på vinduet

5. ha på deg snippkjole, ha med en ukulele og syng å spill en romantisk operasang og avslutt med å si at du synes hun er digg å så løper du vekk så fort du klarer!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...