Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg sjekke opp butikkdama


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Må starte med å si at jeg er ikke noe god på sjekking osv. Er litt sjenert.

 

Alså. Jeg har noen ganger i det siste vært på Dressmann å kjøpt meg litt enkle klar. Det jobber ei pen jente der som jeg kunne tenke meg å se om hun er noe for meg. I dag var jeg der for å kjøpe t-skjorter. Det var denne jenta som var på jobb i dag. Det var ingen andre kunder i butikken. Når jeg skulle betale begynte hun å snakke med meg. Det startet med at hun anbefalte meg boxere på tilbud :p Hehe. Etter hvert snakket vi litt om at hun ville dra på ferie til Danmark. Det dumme var at det kom kunder, så jeg kunne ikke hefte henne bort mer :(

 

Så hva bør jeg gjøre for å sjekke henne opp? Kan jo ikke handle klær hver dag akkurat :p Er ikke sikkert at hun husker meg heller. Så trenger tips her.

 

Jeg er 19år. Hun er ca like gammel. Kanskje 1-2år eldre

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo foreksempel være litt småflørtete og koselig, gå gjerne innom der en gang i uken og etter noen uker spør du om hun kunne tenkt seg å ta en kopp kaffe en dag? Derfra er det løs prating som gjelder, avslutt med at du syntes det var kjempe koselig og si at du håper på en kaffe en gang til i fremtiden? Og gjerne nummeret hennes. Ikke push for hardt og ikke vær for løs i strikken om du skjønner. :)

Lenke til kommentar

Du kan jo foreksempel være litt småflørtete og koselig, gå gjerne innom der en gang i uken og etter noen uker spør du om hun kunne tenkt seg å ta en kopp kaffe en dag? Derfra er det løs prating som gjelder, avslutt med at du syntes det var kjempe koselig og si at du håper på en kaffe en gang til i fremtiden? Og gjerne nummeret hennes. Ikke push for hardt og ikke vær for løs i strikken om du skjønner. :)

 

Men hva skal jeg gjøre der? Kan jo ikke kjøpe klær hver uke? :p

 

 

 

Lenke til kommentar

Du kan jo foreksempel være litt småflørtete og koselig, gå gjerne innom der en gang i uken og etter noen uker spør du om hun kunne tenkt seg å ta en kopp kaffe en dag? Derfra er det løs prating som gjelder, avslutt med at du syntes det var kjempe koselig og si at du håper på en kaffe en gang til i fremtiden? Og gjerne nummeret hennes. Ikke push for hardt og ikke vær for løs i strikken om du skjønner. :)

 

Mhm :) Støtter denne. Gå inn ofte og gjør det "obvous" at du er ute etter henne. Se hvordan reaksjonen blir, er hun glad og smiler/ler hver gang du kommer inn kan jeg garantere at det lover godt :)

 

Så er spørsmålet om hvor lenge lommeboka di tåler ukentlig besøk på dressman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...